تجاوزات گسترده رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان پوتین برای نخستین بار در ۲۴ سال گذشته به کره شمالی می‌رود علت ثبت نام نکردن محمد مخبر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ چیست؟ ستاد مرکزی انتخاباتی سعید جلیلی در مشهد افتتاح شد اولین مناظره تلویزیونی کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ آغاز شد + فیلم (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) هند و آمریکا بر ادامه همکاری‌های استراتژیک تأکید کردند درخواست ولیعهد سعودی برای آتش‌بس و تشکیل کشور فلسطین آمریکا دو فرد و پنج نهاد را در ارتباط با یمن تحریم کرد سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در جنوب سوریه پیگیری‌ها برای آزادی هر چه زودتر بشیر بی آزار ادامه دارد زخمی شدن ۱۶ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) رئیس صداوسیما: سه مناظره درباره مسائل اقتصادی است تجاوز نظامی جدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن لحظه ورد کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صداوسیما برای حضور در اولین مناظره+ فیلم جزئیات جدید از اولین مناظره تلویزیونی انتخاباتی ۱۴۰۳ نمایندگانی از دفتر رهبری به منزل شهید امیرعبداللهیان رفتتند ۶ کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با رئیس مجلس خبرگان دیدار کردند فیلم | لحظاتی از گفت‌وگوی رهبر معظم انقلاب در جریان عیادت از آیت‌الله مکارم‌شیرازی پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به مسلمانان جهان به‌مناسبت عید قربان از هفتم اکتبر حزب‌الله لبنان ۵ هزار موشک به سوی اهداف رژیم صهیونیستی شلیک کرد
سرخط خبرها

حملات موشکی القسام به سرزمین‌های اشغالی + فیلم

  • کد خبر: ۲۰۵۹۸۲
  • ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
حملات موشکی القسام به سرزمین‌های اشغالی + فیلم
گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در راستای افشای دروغ پردازی‌های مقامات رژیم صهیونیستی، صحنه‌هایی از حملات موشکی مقاومت فلسطین از شمال نوار غزه به اراضی اشغالی را منتشر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ارتش رژیم صهیونیستی ادعا می‌کرد شمال نوار غزه را به طور کامل پاکسازی کرده و نیروهای حماس در این منطقه باقی نمانده‌اند، اما حملات موشکی گردان‌های القسام از شمال این باریکه باز هم کذب ادعاهای اشغالگران را ثابت کرد.

عملیات «طوفان الاقصی» در ۱۵ مهرماه، سیستم امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی را به هم ریخته و به عقیده بسیاری از کارشناسان، این رژیم دیگر نخواهد توانست وضعیت گذشته را بازیابد.

تشدید اختلافات داخلی بین سران رژیم صهیونیستی درباره مقصران شکست از مقاومت فلسطین نیز بر دامنه تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی افزوده است و اغلب صهیونیست‌ها بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را مقصر این شکست می‌دانند.

همچنین بر اساس نظرسنجی انجام شده اخیر توسط مرکز تحقیقات «لازار» که برای روزنامه صهیونیستی «معاریو» صورت گرفت، شرکت کنندگان در پاسخ به این سوال که آیا رژیم اشغالگر در جنگ علیه نوار غزه پیروز شده یا شکست خورده است، ۵۳ درصد گفتند که هنوز پیروز نشده است.

۲۲ درصد از شرکت کنندگان هم گفتند که رژیم صهیونیستی در این جنگ شکست خورده است. هشت درصد دیگر گفته‌اند که رژیم اسرائیل به شدت در جنگ علیه شکست خورده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->