اسرائیل مدعی ترور دوتن از رهبران مقاومت حماس شد بورل: اسرائیل، اعتبار اروپا را در مخاطره می اندازد حماس: آمریکا و بایدن مسئول جنایت در رفح هستند جنایتی دیگر در رفح با بیش از ۳۰ شهید توسط صهیونیست‌ها (۷ خرداد ۱۴۰۳) شهادت بیش از ۱۹۰ فلسطینی در بمباران رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته (۶ خرداد ۱۴۰۳) وزیر خارجه سودان: ایران این مرحله حساس را با موفقیت پشت سر می‌گذارد جهاد اسلامی: عملیات جبالیا ضربه استراتژیک بزرگی به اسرائیل و آمریکا بود لاپید: دفتر نتانیاهو عامل انتشار ویدئوی تمرد نظامی است دیدار سفیر کویت در ایران با استاندار خراسان رضوی هلاکت و زخمی‌شدن ۲ نظامی صهیونیست دیگر در نوار غزه (۶ خرداد ۱۴۰۳) عملیات استشهادی در شمالی شرقی الخلیل (۶ خرداد ۱۴۰۳) مخبر: ثبات قدم اعضای دولت، نشان از اقتدار است تظاهرات صهیونیست‌ها مقابل وزارت جنگ و مطالبه توافق تبادل اسرا رایزنی سفیر ایران با وزیر کشور عربستان درباره حج شهادت ۲ رزمنده دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان (۶ خرداد ۱۴۰۳) وحیدی درگذشت مادر گرامی «سید حسن نصرالله» را تسلیت گفت شلیک بیش از ۶۰ راکت از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه در پی درگذشت والده دبیرکل حزب‌الله لبنان درخواست نمایندگان مشهد از سعید جلیلی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری حمله موشکی گسترده از لبنان به الجلیل و جولان اشغالی
سرخط خبرها

حزب‌الله لبنان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

  • کد خبر: ۲۰۵۹۷۸
  • ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲
حزب‌الله لبنان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
حزب‌الله لبنان اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در ۲ موضع صهیونیستی هدف قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، موضع‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی همچنان از سمت لبنان هدف گرفته می‌شود.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت شجاع و شریف آنان، تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در موضع صهیونیستی «قلعه هونین» با تسلیحات مناسب هدف قرار داده است.

همچنین حزب‌الله لبنان بیان کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در «تله الطیحات» با موشک هدف گرفته‌اند.

خبرنگار المیادین گزارش داد که موضع صهیونیستی «مسکاف» واقع در شمال اراضی اشغالی از سمت لبنان به صورت مستقیم هدف گرفته شده است.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که موضع صهیونیستی «رویسات العلم» در تپه‌های اشغالی کفرشوبا از سمت لبنان با موشک هدف گرفته شده است.

همچنین حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به پادگان برانیت خبر داد.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی حمله‌های خود به جنوب لبنان را ادامه می‌دهد. جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک «یارین» و شهرک «میس الجبل» را بمباران کردند.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف منطقه «حامول»، شهرک الناقوره، شهرک «الخیام» و منطقه «مروحین» در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی ضمن گلوله‌باران اطراف شهرک کفرشوبا این منطقه را با بمب‌های فسفری هدف قرار داد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که ارتش این رژیم حمله‌های پیش‌دستانه‌ای را علیه جنوب لبنان انجام داده و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی هدف‌های وابسته به حزب‌الله را بمباران کرده‌اند.

لازم به ذکر است که با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم‌کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->