اعزام ۸۰۰ دانش‌آموز مددجو از سراسر کشور به مشهد در راستای آمادگی برای آزمون سمپاد زنگ خطر انقراض ۸۶ گونه جانوری در ایران فقر آهن باعث چه مشکلاتی در کودکان می‌شود؟ رئیس فراکسیون کارگری: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی همین امسال انجام می‌شود عواقب و تأثیرات منفی فریادزدن بر سر کودکان توضیحات رئیس سازمان مدارس درباره انواع شهریه در مدارس غیردولتی رشد ۱۴ درصدی پرواز‌های فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در اردیبهشت ‌۱۴۰۳ عرضه دارو از هرنوع در عطاری‌ها پیگیرد قانونی دارد پیش‌بینی رگبار باران و کاهش دما در برخی استان‌ها (۶ تیر ۱۴۰۳) توصیه‌هایی جهت پیشگیری از گرمازدگی استفاده از طب ایرانی برای کاهش وزن بدون بازگشت افزایش یک‌میلیون‌تومانی حقوق ماهانه بازنشستگان از فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات غربالگری بیماری HIV در مراکز مشاوره رفتاری تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد  افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد قتل خونین مرد جوان به دست سگ‌گردان! زن جوان با قرص لاغری همسرش را به قتل رساند رفتارهای مخرب در مواجهه با فرزندان بزرگسال
سرخط خبرها

کدام مدارس استان اردبیل فردا یکشنبه (۲۴ دی ۱۴۰۲) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۲۰۵۹۸۷
  • ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
کدام مدارس استان اردبیل فردا یکشنبه (۲۴ دی ۱۴۰۲) تعطیل است؟
آموزش و پرورش استان اردبیل درباره تعطیلی مدارس روز یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به دلیل برودت هوا و بارش سنگین برف مدارس هشت شهر استان اردبیل فردا تعطیل شد.

کلام‌الله صفری اظهار داشت: با بارش سنگین برف در شهرهای اردبیل، نیر، نمین، هیر، سرعین، مشگین‌شهر، ارشق و گرمی فعالیت‌های آموزشی تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر این مناطق به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: آموزش دانش‌آموزان با همراهی خانواده‌ها از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد تا دانش‌آموزان از فرآیند تحصیلی باز نمانند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به دلیل شرایط جوی سرد بارشی امروز نیز در نوبت صبح و عصر مدارس شهرهای مختلف استان تعطیل شده بود تا دانش‌آموزان فرآیند آموزشی خود را در بستر شبکه شاد انجام دهند.

صفری افزود: خانواده‌ها در این شرایط باید به روند تدریجی تحصیل فرزندانشان از طریق شبکه شاد توجه کرده و زمینه آموزش فراگیر را با کیفیت و مطلوبیت خاص فراهم کنند.

اما بارش سنگین برف نه تنها مدارس شهر‌های مختلف استان اردبیل را به تعطیلی کشاند، بلکه بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی به دلیل بارش برف و برودت هوا امتحانات تمام رشته‌های تحصیلی در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه لغو و زمان جدید این امتحانات اعلام خواهد شد.

دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز به دلیل شرایط نامساعد جوی در اردبیل، تمام امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل را در روز یکشنبه ۲۴ دی لغو کرده و امتحانات به چهارشنبه چهارم بهمن ماه موکول شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->