زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد + مبلغ مستمری بهترین دمنوشی که موجب جلوگیری از اضافه وزن می‌شود مبنای افزایش حقوق بازنشستگان؛ اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان کمبود چه ویتامینی است؟ | دلایل ریزش مو در زنان قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سشوار برای مو خوب است؟ | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار نماینده کارگران: سپردنِ تعیینِ مزد به مجلس به معنای بی‌صداترکردنِ کارگران است بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | هر آنچه درباره زیتون باید بدانید برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید دبیر کل خانه کارگر: دربرابر هر تصمیمی که بوی مقابله با امنیت شغلی بدهد، خواهیم ایستاد ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رفتار صحیح با کودکانی که زیاد کابوس می‌بینند | ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید افزایش تعطیلات آخر هفته آرامش خوبی بین شاغلان ایجاد خواهد کرد رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد ۹۶ درصد کارگران فاقد قرارداد دائمی هستند
سرخط خبرها

وزیر فرهنگ: آن‌هایی که پول عمره را واریز کرده‌اند، می‌توانند آن را پس بگیرند

  • کد خبر: ۲۰۶۷۳۵
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
وزیر فرهنگ: آن‌هایی که پول عمره را واریز کرده‌اند، می‌توانند آن را پس بگیرند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره بازگشت وجه حجاج عمره مفرده گفت: دیروز سازمان حج اعلام کرده کسانی که بخواهند، پول به آنها برمی‌گردد و هیچ مشکلی وجود ندارد. هماهنگی ها لازم در این زمینه انجام شده است.

به گزارش شهرآرانیوز محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هماهنگی‌ها لازم برای بازپرداخت کسانی که وجه برای عمره مفرده واریز کرده‌اند انجام شده است. اینکه برخی درباره رقم پرداختی برای اعزام عمره مفرده و کاهش مبلغ صحبت می‌کنند، باید دوستان سازمان هواپیمایی و وزارت امور خارجه این اقدام را انجام دهند. آنچه را که مربوط به ما و سازمان حج بوده انجام داده‌ایم.

وی درباره تکلیف عمره مفرده نیز توضیح داد: باید به زودی این مشکل برطرف و یا تعیین تکلیف شود. آقای امیرعبدالهیان در ایران نیست چند روز پیش در تماس تلفنی از ایشان خواستم سریعتر این موضوع را تعیین تکلیف کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: معتقدیم وضعیت خوبی نیست و مردم منتظر هستند. وزارت خارجه همت کند با همتا‌های سعودی این مشکل به زودی حل شود.

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که بهانه سعودی‌ها چیست؟ تصریح کرد: من در جریان این موضوع نیستم.

وی گفت: در حوزه کتاب، ایجاد شبکه وسیعی از کتابفروشی‌ها در کشور را با رئیس جمهوری و آقای مخبر جمع بندی کردیم و یک مجموعه منظمی قرار است در تمام استان‌ها راه بیفتد که ستادی هم در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این باره تشکیل شده است.

اسماعیلی اظهار داشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخش‌های خصوصی در آن مشارکت دارند و کار هم در اختیار مردم و بخش خصوصی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سوال که در حوزه متولی‌گری قرآنی جایی مانند ستاد اقامه نماز که مشخص شود، نداریم؟ اظهار داشت: شورای برنامه ریزی توسعه قرآنی زیر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی داریم که اخیرا ریاست آن به سازمان تبلیغات داده شده است. با رییس سازمان در ارتباط هستند و ناهماهنگی نداریم.

وی گفت: رییس کمیته ترویج ما هستیم همه وزارتخانه در آن عضو هستند و جلسات ماهانه انجام می‌شود و اکنون در بهترین حالت خود قرار دارد.

وزیر فرهنگ درباره منشور کوروش هم این گونه پاسخ داد: این را از آقای ضرغامی بپرسید.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->