تا دقایقی دیگر جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است آمریکا: برنامه ای از اسرائیل برای رفع نگرانی ها درباره رفح ندیده ایم محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق + فیلم مخالفت کامرون با شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی کوه اسناد «بی بی سی» درباره نیکا شاکرمی، موش زایید + تصویر جمعی از معلمان با رهبر انقلاب فردا چهارشنبه دیدار می‌کنند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) موافقت ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ در غزه سوناک: حجم کمک‌های امدادی به غزه باید بیشتر شود واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه در قدس اشغالی + فیلم قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند پیشرفت ملموس در سازش ریاض - تل‌آویو صنعا: عربستان تمایل به تکمیل مذاکرات با یمن دارد نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم
سرخط خبرها

فرماندار مشهد: انتخابات ۱۱ اسفند برای جهان حائز اهمیت است

  • کد خبر: ۲۰۶۹۳۹
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
فرماندار مشهد: انتخابات ۱۱ اسفند برای جهان حائز اهمیت است
فرماندار مشهدمقدس گفت: یکی از رویداد‌های مهم کشورمان امسال در ۱۱ اسفند اتفاق می‌افتد که برای جهان نیز حائز اهمیت است.

محسن داوری در حاشیه همایش آموزشی توجیهی فرمانداران خراسان رضوی در شعب اخذ رای در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درخصوص لزوم برگزاری این همایش اظهار کرد: یکی از رویداد‌های مهم کشورمان امسال در ۱۱ اسفند اتفاق می‌افتد که برای جهان نیز حائز اهمیت است و باید توسط افراد مهمی با نظارت دقیق و براساس چهار راهبردی که مقام معظم رهبری فرمودند، عملیاتی شود، این چهار راهبرد توسط کسانی که در شعب اخذ رای فعالیت می‌کنند باید محقق شود.

وی افزود: مدیریت شعبه اخذ رای توسط نمایندگان فرماندار است. این همایش بزرگ که در سطح استان برگزار شده و در مشهد به صورت عملیاتی اجرا می‌شود در راستای توجیه نمایندگان فرماندار است که متولیان و مجریان امر در شعب هستند.

فرماندار مشهد در نهایت بیان کرد: امروز وزیر کشور با عنایت ویژه، سیاست‌های نظام را به نمایندگان فرماندار تبیین خواهد کرد. دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات و مدیر کل انتخابات وزارت کشور، آموزش ویژه‌ای را برای نمایندگان فرماندار خراسان رضوی خواهند داشت. انسجام نمایندگان فرماندار و شروع فعالیت به صورت عملیاتی از اهداف این همایش است.

به گزارش شهرآرانیوز، همایش آموزشی توجیهی نمایندگان فرمانداران در هیئت‌های اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، محسن داوری فرماندار مشهد، محمدرضا قلندر شریف شهردار مشهد و جمع کثیری از نمایندگان فرمانداری در شعب اخذ رأی، صبح امروز در تالار همایش‌های انقلاب اسلامی مجتمع آیه‌ها برگزار شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند در کشور برگزار می‌شود. استان خراسان‌رضوی شامل ۱۲ حوزه انتخابیه است و ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->