واکنش ضرغامی به احتمال حضورش در کابینه دولت چهاردهم رئیس سازمان ثبت احوال: روند تعویض نام و نام‌خانوادگی تغییر می‌کند بذرپاش: قانون ساماندهی بازار املاک و مسکن ابلاغ شد و سقف اجاره‌بها مشخص شد | تبعات حقوقی در انتظار مشاوران املاک متخلف سید حسن نصرالله: هرگز از حمایت غزه دست نمی‌کشیم | رژیم صهیونیستی در بدترین روز‌های خود بسر می‌برد گنابادی نژاد: دولت سیزدهم، هیچگاه دچار حواشی نشد | حمایت از صنایع فرهنگی باید استمرار پیدا کند کرامت انسانی در گرو الگوگیری از سیره و آموزه‌های معصومین(ع) است اعتراض زاکانی به انتقادات اعضای شورای شهر تهران؛ «کاملاً نادرست است» لایحه متناسب‌سازی حداقل‌بگیرها هم به مجلس ارائه شد | تصویب آیین‌نامه واردات خودروی مدل ۲۰۱۹ به‌بالا برای همه ایرانیان + فیلم شایسته‌سالاری معیار رئیس‌جمهور در انتخاب مدیران باشد شلیک پدافند هوایی در جاده قم، ارتباطی با سایت هسته‌ای نداشت اسماعیلی انتصابات جدید در وزارت فرهنگ را رد کرد + فیلم ویدئو | ظریف امشب به تلویزیون می‌رود (۲۷ تیرماه ۱۴۰۳) وزیر کار: رکورد تاریخی کاهش نرخ بیکاری در بهار ۱۴۰۳ شکست باقری در دیدار با لاوروف آخرین وضعیت همکاری‌های دوجانبه و مسائل منطقه‌ای را بررسی کرد گفت‌وگوی تلفنی امیر قطر و ماکرون درباره تحولات غزه اردوغان: اسرائیل را وادار به آتش‌بس می‌کنیم | به دنبال تقویت روابط با روسیه و چین هستیم رئیس‌جمهور پیشین روسیه: پیوستن اوکراین به ناتو یعنی اعلان جنگ باقری‌کنی: لبنان زنده‌کننده شکست‌های تاریخی برای صهیونیست‌هاست پاسخ تهران به اتهام «نقش‌داشتن ایران در ترور ترامپ» سخنگوی وزارت امورخارجه: آمریکا به برجام بازگردد؛ پاسخ متناسب خواهیم داد
سرخط خبرها

قانون‌گذاران آمریکایی از نتانیاهو ناامید می‌شوند

  • کد خبر: ۲۰۷۳۳۰
  • ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲
قانون‌گذاران آمریکایی از نتانیاهو ناامید می‌شوند
یکی از شبکه‌های خبری آمریکا در گزارشی اعلام کرد که قانون‌گذاران حامی رژیم صهیونیستی در این کشور در حال از دست‌دادن اعتماد خود به نتانیاهو هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه خبری «ان بی سی» آمریکا در گزارشی اعلام کرد که اعضای کنگره آمریکا زنگ خطر را در خصوص از بین‌رفتن تدریجی اعتماد به نتانیاهو و روش وی در مدیریت جنگ به صدا درآورده‌اند.

این شبکه خبری تاکید کرد که برخی از قانون‌گذاران آمریکایی هوادار رژیم صهیونیستی کم‌کم در حال از دست‌دادن امید خود به مدیریت نتانیاهو هستند.

این شبکه به نقل از ۳ قانونگذار آمریکایی بیان کرد: نتانیاهو که محبوبیتی ندارد، ممکن است به صورت عمدی برای باقی‌ماندن در قدرت، جنگ را به درازا بکشاند.

«ان بی سی» همچنین به نقل از یکی از قانون‌گذاران جمهوری‌خواه که در حوزه مسایل امنیت ملی مشغول به فعالیت است اعلام کرد که در خصوص توانایی نتانیاهو برای هدایت اراضی اشغالی، بی‌اعتمادی واقعی و برخی پرسش‌ها در میان است.

این شبکه همچنین به نقل از یکی از قانون‌گذاران دموکرات نیز بیان کرد: نتانیاهو یک فاجعه است. ما نگران این موضوع هستیم که عملیات نظامی کنونی در غزه به جنگی بی‌پایان مبدل شود.

این در حالی است که کمی پیش‌تر روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نیز در گزارشی مستند تاکید کرد که رژیم صهیونیستی مساحتی کوچکتر از تصورات خود در طرح‌هایش از آغاز جنگ را در غزه تحت کنترل گرفته است.

این روزنامه اشاره کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طبق طرح‌های خود تضمین کرده بود کنترل شهرهای غزه، خان‌یونس و رفح را تا اواخر دسامبر در دست خواهد گرفت.

همچنین نیویورک تایمز به نقل از مقامات نظامی صهیونیست بیان کرد که بازگرداندن اسیران صهیونیست نزد مقاومت از غزه و نابودی حماس اکنون دو هدف ناسازگار هستند.

این مقامات نظامی تاکید کردند که نبرد طولانی برای نابودی حماس به احتمال فراوان به قیمت جان اسیران صهیونیست نزد مقاومت تمام خواهد شد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->