آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟
سرخط خبرها

افزایش بیماری‌های تنفسی در خراسان رضوی در پی کاهش دما

  • کد خبر: ۲۰۸۶۷۶
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
افزایش بیماری‌های تنفسی در خراسان رضوی در پی کاهش دما
استادیار گروه بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بیماری‌های تنفسی در مناطق تحت پوشش دانشگاه دو هفته اخیر افزایش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، رزیتا خداشاهی با اشاره به اینکه ابتلا به بیماری‌های تنفسی در قالب ابتلا به کووید، آنفولانزا و رینو ویروس و آدنو ویروس در کودکان به دلیل بروز مشکلات تنفسی و گوارشی می‌تواند منجر به بستری شود، خاطر نشان کرد: همه ساله در فصول سرد زمینه ابتلا به بیماری‌های تنفسی افزایش پیدا می‌کند به همین دلیل باید بر رعایت تهویه هوا و دوری از ازدحام برای کودکان، مادران باردار، بیماران زمینه‌ای و سالمندان تاکید ویژه‌ای شود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه بر اساس بررسی‌های انجام شده، تعداد بیماران مراجعه کننده سرپایی بزرگسالان به مراکز درمانی نیز در دو هفته اخیر افزایش یافته است تصریح کرد: رعایت بهداشت فردی، فاصله گرفتن از افراد دارای علایم و استفاده از ماسک از مهمترین راهکار‌های کنترل بیماری‌های تنفسی است.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: پرهیز از خود درمانی و استفاده از مایعات گرم فراوان و استراحت می‌تواند در بهبود حال بیماران موثر باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->