وزیر کشور: دولت عربستان فعلا با رأی دادن حجاج ایرانی مخالفت کرده است تلویزیون از آخرین صحبت‌های نامزد‌ها در ۱۵ دقیقه خبرداد (۶ تیرماه ۱۴۰۳) محل اجتماع حامیان جلیلی در مشهد تغییر کرد (۶ تیر ۱۴۰۳) سخنگوی کرملین: روسیه آماده گفتگو با فرانسه است حضور «مسعود پزشکیان» نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس سخنگوی ستاد انتخابات: امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم ۲۲۰ هزار نیرو در سراسر کشور امنیت انتخابات را تأمین می‌کنند هشدار ۱۶ برنده نوبل اقتصاد درباره تبعات سیاست‌های ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات سوریه: منطقه عربی با تداوم جنایت اسرائیل شاهد مرحله جدیدی از بی ثباتی و تنش است حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتاً متوقف می‌کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی خشم کابینه نتانیاهو از مشاور امنیت داخلی به دلیل اعتراف به ناتوانی ارتش اسرائیل سفیر آمریکا: زمان آتش بس در غزه و پایان ناسازگاری حماس فرا رسیده است قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است + فیلم حمله موشکی یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی (۵ تیر ۱۴۰۳) آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد
سرخط خبرها

پهپاد مهاجم اوکراینی به یک پالایشگاه روسیه ناکام ماند

  • کد خبر: ۲۰۸۹۷۹
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
پهپاد مهاجم اوکراینی به یک پالایشگاه روسیه ناکام ماند
منابع خبری روس از حمله مجدد اوکراین به دونتسک، دفع حمله پهپادی این کشور به یک پالایشگاه منطقه واقع در فاصله حدود ۲۵۰ کیلومتری شمال شرق مسکو و نیز پیشروی نیروهای مسلح روسیه در یک شهرک دیگر در منطقه خارکف خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، شهردار دونتسک دوشنبه اعلام کرد: ساعت ۱۵:۰۳ روز دوشنبه وقت مسکو (۱۵:۳۳ به وقت تهران)، نیروهای اوکراینی به منطقه کالینینسکی دونتسک حمله کردند که در این حمله سه نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.

بنا بر گزارش اسپوتنیک، کالینینسکی از مناطق شرقی دونتسک است که از خط مقدم نبرد با اوکراین فاصله دارد.

بنا بر این گزارش، اوکراین به طور مستمر، دونتسک را گلوله باران می‌کند که اغلب منجر به تلفات غیرنظامی می‌شود. در یکی از حملات اخیر به یک بازار محلی در این منطقه، ۲۷ نفر کشته و ۲۵ نفر زخمی شدند.

در همین حال، وزارت دفاع روسیه دوشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نیروهای این کشور موفق به پیشروی در شهرک "تابایوفکا" در منطقه خارکف شدند.

بنا بر این گزارش، نیروهای مسلح فدراسیون روسیه انبارهای تسلیحات موشکی و توپخانه‌ای و سوخت و همچنین نیروی انسانی و تجهیزات نظامی در ۱۰۹ منطقه اوکراین را طی شبانه‌روز گذشته، هدف قرار دادند.

بر این اساس، روسیه ۳۴ هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی را در مناطق مختلف درگیر عملیات نظامی سرنگون کرد.

خبرگزاری تاس نیز روز دوشنبه به نقل از استاندار یاروسلاول روسیه اعلام کرد: یک سیستم جنگ الکترونیک از حمله پهپادی اوکراین به یک پالایشگاه نفت در این منطقه جلوگیری کرد.

میخائیل اورایف افزود: عملیات حفاظت از این پالایشگاه نفت که سالانه ۱۵ میلیون تن نفت را پالایش می‌کند، هیچ مجروحی در پی نداشت و آتش‌سوزی نیز ایجاد نشد.

استان یاروسلاول روسیه در ۲۵۰ کیلومتری شمال شرقی مسکو قرار دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->