بایدن: تا کنون هزاران کودک در غزه جان باخته‌اند طالبان پاکستان ۳ روز آتش‌بس اعلام کرد رژیم صهیونیستی برای حزب الله خط و نشان کشید رسانه رژیم صهیونیستی: دادگاه لاهه به زودی تصمیم درباره بازداشت نتانیاهو را صادر می‌کند بهادری جهرمی: دولت کاندیدایی در انتخابات ندارد دیدار باقری و نماینده ویژه وزیر ‌خارجه روسیه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: هزینه جنگ غزه سنگین بوده است وزارت امور خارجه: بیانیه آلمان، انگلیس و فرانسه درباره برنامه هسته‌ای ایران اعتبار ندارد ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در مشهد افتتاح شد | برگزاری مناظرات مردمی و تریبون آزاد، همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ جلیلی در میزگرد اقتصادی: شعار باید عصاره برنامه‌ای باشد + فیلم سیاستمدار اسرائیلی: خبری از پیروزی نیست، فریبمان می‌دهند پزشکیان: واگذاری اختیار، مسئولیت و پاسخگویی الفبای مدیریت است | دولت سوم روحانی نیستم + فیلم هلاکت ۲ نظامی دیگر صهیونیست در جنوب غزه (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) باقری: ایران و افغانستان برای حفظ ثبات منطقه می‌کوشند گاف ترامپ هنگام تمسخر بایدن فرمانده اسرائیلی: دیگر نمی‌توانیم به جنگ غزه ادامه دهیم پزشکیان: جابجایی مسئولان باید بر اساس لیاقت و تخصص باشد + فیلم تداوم حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه همزمان با «عید قربان» + فیلم تاکید مخبر بر تسریع و تحقق افزایش ۱۰ میلیارد دلاری تبادلات تجاری ایران و پاکستان مناظره انتخاباتی فردا از چند شبکه پخش می‌شود؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پهپاد مهاجم اوکراینی به یک پالایشگاه روسیه ناکام ماند

  • کد خبر: ۲۰۸۹۷۹
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
پهپاد مهاجم اوکراینی به یک پالایشگاه روسیه ناکام ماند
منابع خبری روس از حمله مجدد اوکراین به دونتسک، دفع حمله پهپادی این کشور به یک پالایشگاه منطقه واقع در فاصله حدود ۲۵۰ کیلومتری شمال شرق مسکو و نیز پیشروی نیروهای مسلح روسیه در یک شهرک دیگر در منطقه خارکف خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، شهردار دونتسک دوشنبه اعلام کرد: ساعت ۱۵:۰۳ روز دوشنبه وقت مسکو (۱۵:۳۳ به وقت تهران)، نیروهای اوکراینی به منطقه کالینینسکی دونتسک حمله کردند که در این حمله سه نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.

بنا بر گزارش اسپوتنیک، کالینینسکی از مناطق شرقی دونتسک است که از خط مقدم نبرد با اوکراین فاصله دارد.

بنا بر این گزارش، اوکراین به طور مستمر، دونتسک را گلوله باران می‌کند که اغلب منجر به تلفات غیرنظامی می‌شود. در یکی از حملات اخیر به یک بازار محلی در این منطقه، ۲۷ نفر کشته و ۲۵ نفر زخمی شدند.

در همین حال، وزارت دفاع روسیه دوشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نیروهای این کشور موفق به پیشروی در شهرک "تابایوفکا" در منطقه خارکف شدند.

بنا بر این گزارش، نیروهای مسلح فدراسیون روسیه انبارهای تسلیحات موشکی و توپخانه‌ای و سوخت و همچنین نیروی انسانی و تجهیزات نظامی در ۱۰۹ منطقه اوکراین را طی شبانه‌روز گذشته، هدف قرار دادند.

بر این اساس، روسیه ۳۴ هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی را در مناطق مختلف درگیر عملیات نظامی سرنگون کرد.

خبرگزاری تاس نیز روز دوشنبه به نقل از استاندار یاروسلاول روسیه اعلام کرد: یک سیستم جنگ الکترونیک از حمله پهپادی اوکراین به یک پالایشگاه نفت در این منطقه جلوگیری کرد.

میخائیل اورایف افزود: عملیات حفاظت از این پالایشگاه نفت که سالانه ۱۵ میلیون تن نفت را پالایش می‌کند، هیچ مجروحی در پی نداشت و آتش‌سوزی نیز ایجاد نشد.

استان یاروسلاول روسیه در ۲۵۰ کیلومتری شمال شرقی مسکو قرار دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->