ویدئو | رئیس جمهور عراق وارد تهران شد رئیس و نایب رئیس سنی مجلس دوازدهم مشخص شد مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و همراهان با حضور رهبر معظم انقلاب آغاز شد حمله به شمال فلسطین اشغالی با ۲۰ موشک مقاومت از جنوب لبنان احتمال آتش‌بس دائم در غزه توسط اسرائیل قوت گرفت آمریکا یک بسته نظامی جدید ۲۷۵ میلیون دلاری به اوکراین اختصاص داد پوتین: مشروعیت زلنسکی در اوکراین به پایان رسیده است استقبال کشورهای عرب خلیج فارس از حکم لاهه ضد رژیم صهیونیستی صنعا از آزادی ۱۰۰ اسیر ائتلاف سعودی در اقدامی یکجانبه خبر داد شلیک موشک «فلق» به پایگاه ارتش اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی (۴ خرداد ۱۴۰۳) سفر رئیس‌جمهوری عراق به ایران برای گرامی‌داشت شهدای خدمت خشم نتانیاهو از حکم دیوان بین‌المللی دادگستری علیه اسرائیل حزب الله لبنان مقر لشکر اشغالگران را در «ایلییت» درهم کوبید (۴ خرداد ۱۴۰۳) مصر با بازگشایی گذرگاه کریم ابوسالم برای ارسال کمک به غزه موافقت کرد آمریکا حمله ارتش یمن به کشتی‌های اسرائیلی را تایید کرد (۴ خرداد ۱۴۰۳) شهادت یک رزمنده دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان + عکس (۴ خرداد ۱۴۰۳) افزایش شمار شهدای غزه به ۳۵ هزار و ۸۵۷ نفر (۴ خرداد ۱۴۰۳) پیام تسلیت راهپیمایان یمنی به ملت و دولت ایران مخبر: ارتباط صمیمانه ایران و عربستان تداوم خواهد داشت | بن سلمان: فقدان آقای رئیسی دل همه ما را به درد آورد اتحادیه اروپا وزیر دفاع ایران را تحریم می‌کند | ۸ فرد و نهاد ایرانی دیگر در لیست تحریم جدید (۴ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پهپاد مهاجم اوکراینی به یک پالایشگاه روسیه ناکام ماند

  • کد خبر: ۲۰۸۹۷۹
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
پهپاد مهاجم اوکراینی به یک پالایشگاه روسیه ناکام ماند
منابع خبری روس از حمله مجدد اوکراین به دونتسک، دفع حمله پهپادی این کشور به یک پالایشگاه منطقه واقع در فاصله حدود ۲۵۰ کیلومتری شمال شرق مسکو و نیز پیشروی نیروهای مسلح روسیه در یک شهرک دیگر در منطقه خارکف خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، شهردار دونتسک دوشنبه اعلام کرد: ساعت ۱۵:۰۳ روز دوشنبه وقت مسکو (۱۵:۳۳ به وقت تهران)، نیروهای اوکراینی به منطقه کالینینسکی دونتسک حمله کردند که در این حمله سه نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.

بنا بر گزارش اسپوتنیک، کالینینسکی از مناطق شرقی دونتسک است که از خط مقدم نبرد با اوکراین فاصله دارد.

بنا بر این گزارش، اوکراین به طور مستمر، دونتسک را گلوله باران می‌کند که اغلب منجر به تلفات غیرنظامی می‌شود. در یکی از حملات اخیر به یک بازار محلی در این منطقه، ۲۷ نفر کشته و ۲۵ نفر زخمی شدند.

در همین حال، وزارت دفاع روسیه دوشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نیروهای این کشور موفق به پیشروی در شهرک "تابایوفکا" در منطقه خارکف شدند.

بنا بر این گزارش، نیروهای مسلح فدراسیون روسیه انبارهای تسلیحات موشکی و توپخانه‌ای و سوخت و همچنین نیروی انسانی و تجهیزات نظامی در ۱۰۹ منطقه اوکراین را طی شبانه‌روز گذشته، هدف قرار دادند.

بر این اساس، روسیه ۳۴ هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی را در مناطق مختلف درگیر عملیات نظامی سرنگون کرد.

خبرگزاری تاس نیز روز دوشنبه به نقل از استاندار یاروسلاول روسیه اعلام کرد: یک سیستم جنگ الکترونیک از حمله پهپادی اوکراین به یک پالایشگاه نفت در این منطقه جلوگیری کرد.

میخائیل اورایف افزود: عملیات حفاظت از این پالایشگاه نفت که سالانه ۱۵ میلیون تن نفت را پالایش می‌کند، هیچ مجروحی در پی نداشت و آتش‌سوزی نیز ایجاد نشد.

استان یاروسلاول روسیه در ۲۵۰ کیلومتری شمال شرقی مسکو قرار دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->