تیمارگاه حیات وحش استان خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان به‌دلیل کمبود کدام ویتامین است؟ | دلایل ریزش مو در زنان
سرخط خبرها

تهرانی‌ها جمعه، منتظر بارش برف باشند (۱۳ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۹۲۱۱
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹
تهرانی‌ها جمعه، منتظر بارش برف باشند (۱۳ بهمن ۱۴۰۲)
مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز پنجشنبه ۱۲ بهمن با ورود سامانه بارشی به کشور در کل نوار غربی کشور، بارش برف و باران خواهیم داشت، این سامانه روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری در اغلب نقاط کشور موجب بارش برف و باران می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: روز آینده در مناطقی از غرب سواحل خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، شمال غرب و غرب کشور بارش پراکنده برف و باران داریم.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه ۱۲ بهمن با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در کل نوار غربی کشور بارش برف و باران خواهیم داشت و بعد از ظهر پنجشنبه در مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران همچنین فارس، غرب اصفهان، بوشهر، جنوب کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان بارش برف و باران داریم.

مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز پنجشنبه در نیمه شمالی کشور بارش برف داریم و در جنوب و جنوب شرق کشور بارش باران همچنین روز جمعه ۱۳ بهمن گستره فعالیت این سامانه در کل کشور خواهد بود و در جنوب کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق خواهیم داشت.

وی افزود: روز پنجشنبه شدت بارش‌ها در شمال شرق خوزستان، غرب کرمانشاه، شمال غرب، خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری خواهد بود، این سامانه روز شنبه ۱۴ بهمن در نوار شرقی کشور فعال است.

ضیائیان بیان کرد: روز شنبه در شرق سواحل خزر شمال شرق و جنوب شرق کشور وزش باد و بارش داریم و سامانه مذکور بعد از ظهر از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود.

مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ‌افزود: روزهای پنجشنبه و جمعه پیشِ رو در نوار شمالی و نیمه غربی کشور کاهش دما خواهیم داشت و روزهای شنبه و یکشنبه پیش‌ِ رو در شرق و جنوب شرق کاهش دما پیش بینی می‌شود.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و روز پنجشنبه نیز ‌همین شرایط جوی را دارد، ‌روز جمعه آسمان تهران ابری همراه با بارش برف و باران و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۸ و ۲ درجه و روز جمعه ۶ و ۰ درجه خواهد بود.

مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۲۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد، همدان، بجنورد، بروجرد و اردبیل، با کمینه دمای ۴ درجه زیر صفر ‌سردترین مراکز استان خواهد بود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->