نگاهی بر شروه‌خوانی «ناخدا ستوده» در برنامه هلال + فیلم قسمت هجدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر بهادر اسدی کارگردان مشهدی درگذشت + بیوگرافی (۱۰ فروردین ۱۴۰۲) انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟
سرخط خبرها

روزهای پایانی فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی سلمان فارسی در قشم

  • کد خبر: ۲۰۹۳۵
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲
روزهای پایانی فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی سلمان فارسی در قشم
داوود میرباقری کارگردان سریال «سلمان فارسی» مشغول فیلمبرداری فصل بیزانس مجموعه «سلمان فارسی» است. در این فصل اعراب و سپاهیان روم رودر روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

این فصل یکی از فصل‌هایی است که پیچیدگی‌های خاصی دارد و به واسطه رویارویی اعراب با سپاهیان روم علاوه بر بازیگران ایرانی از بازیگران خارجی نیز استفاده می‌شود.

داستان سریال «سلمان فارسی» از تولد تا ماجرای فتح ایران است. پیش بینی شده این سریال در ۴۰ قسمت ساخته شود البته شاید به واسطه پیچیدگی‌های داستانی، قسمت‌های سریال افزایش پیدا کند.
روزهای پایانی فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی سلمان فارسی در قشم

سریال «سلمان فارسی» جزو کار‌های الف ویژه مرکز سیما فیلم است که فیلمبرداری آن ۵ سال طول خواهد کشید و در داخل و خارج از کشور فیلمبرداری می‌شود.

گروه تولید پس از پایان فیلمبرداری بخشی از مجموعه در ایران به ترکیه می‌روند و بعد از بازگشت در لوکیشن‌هایی همچون تیسفون و جی کار را از سر خواهند گرفت. همچنین پس از فیلمبرداری در یک کلیسا، گروه در شهرک غزالی و احتمالاً لوکیشنی در ورامین مستقر خواهند شد.

فرهاد اصلانی نقش تاجری را در مجموعه «سلمان فارسی» بازی می‌کند. همچنین علی دهکردی و محمدرضا هدایتی نیز در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

پزشک در پشت صحنه سریال و ضدعفونی کردن لوکیشن حضور مستمر دارد. طی روز‌های گذشته یکی از سایت‌های خبری با انتشار فیلمی مدعی شد که عوامل تولید سریال سلمان فارسی بدون رعایت نکات بهداشتی مشغول فیلمبرداری هستند؛ این در حالی است که فیلم مذکور مربوط به زمان پیش از شیوع ویروس کرونا است و از زمان شیوع این بیماری تمامی عوامل پروژه هر روز توسط پزشکان حاضر در لوکیشن مورد معاینه قرار گرفته و تمامی وسایل نیز به صورت مستمر ضدعفونی می‌شود.
روزهای پایانی فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی سلمان فارسی در قشم

سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری همانند سریال «مختارنامه» یکی از بزرگترین پروژه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در حوزه فرهنگ است که سال‌ها برای ساخت آن تلاش شده است.
 
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->