پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

کارت زرد مهدی طارمی در دیدار برابر سوریه بخشیده می‌شود؟

  • کد خبر: ۲۰۹۶۱۶
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
کارت زرد مهدی طارمی در دیدار برابر سوریه بخشیده می‌شود؟
فدراسیون فوتبال ایران نسبت به دریافت کارت زرد نخست مهدی طارمی در بازی برابر سوریه اعتراض کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی ایران شب گذشته، ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف سوریه رفت و پس از تساوی یک بر یک در ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید.
اخراج مهدی طارمی در دقایق پایانی بازی به دلیل دریافت کارت زرد دوم از مهم‌ترین اتفاق این دیدار برای تیم ملی کشورمان بود که در روند ملی‌پوشان در ادامه بازی تاثیرگذار بود.

بدترین اتفاق ممکن برای ایران، غیبت طارمی در بازی برابر ژاپن در مرحله یک چهارم است که حساس‌ترین بازی کشورمان در این تورنمنت محسوب می‌شود.

مهدی طارمی در بازی برابر سوریه در دقیقه ۸۱ کارت زرد نخست خود را دریافت کرد. صحنه‌‎ای که جنجال‌های زیادی به همراه داشت و باعث اعتراض فدراسیون فوتبال به ACF شد. داور کره‌ای این دیدار معتقد بود که طارمی در این صحنه، تمارض کرده و مستحق دریافت کارت زرد است.

این کارت زرد طارمی باعث شد، به دلیل خطا در دقایق پایانی روی بازیکن سوریه، کارت زرد دیگری از داور دریافت کند و از زمین بازی اخراج شود. 

فدراسیون فوتبال ایران در نامه‌ای رسمی به AFC نوشت: در پی دو اخطار داور کره‌ای بازی ایران و سوریه به مهدی طارمی که منجر به اخراج این بازیکن از میدان شد، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه‌ای رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا، نسبت به اخطار اول به طارمی اعتراض کرد و خواهان حذف این کارت شد.

حال باید منتظر تصمیم ACF بمانیم که آیا کارت زرد مهدی طارمی و اخراجش در این دیدار را می‌بخشد یا اعتراض ایران را رد می‌کند و تیم ملی کشورمان از حضور طارمی در دیدار برابر ژاپن محروم خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->