ماجرای جمع آوری واکسن‌های کرونا تاریخ گذشته در اهواز چه بود؟ (۷ مرداد ۱۴۰۳) نجات یک نفر از خودسوزی در عسلویه + فیلم نتایج اولیه آزمون‌های نهایی پایه دهم اعلام شد + لینک مشاهده نتایج (۷ مرداد ۱۴۰۳) کاخ سعدآباد تا روز چهارشنبه (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است همه چیز درباره سکته گرمایی در روزهای داغ تابستان معدوم سازی یک تن مواد غذایی فاسد در مشهد ماجرای فوت بیماران دیالیزی بر اثر سرم‌های آلوده به کجا رسید؟ وقوع حادثه برای پرواز کیش به تهران (۷ مرداد ۱۴۰۳) کشف ۲ میلیارد ریال کالای پزشکی قاچاق در تایباد (۷ مرداد ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۳۷۸۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۱ خودروی متخلف توقیف شدند (۷ مرداد ۱۴۰۳) سرعت باد در خواف به ۷۲ کیلومتر بر ساعت رسید (۷ مرداد ۱۴۰۳) آتش سوزی در کارخانه یخچال سازی در تبریز (۷ مرداد ۱۴۰۳) محسن چاوشی ۲۰ زندانی کرمانی را آزاد کرد (۷ مرداد ۱۴۰۳) انتقال بخشی از زائران اربعین از طریق دریا | هنوز قیمت بلیت شناور‌ها مشخص نیست در صورت گرمازدگی باید به کجا مراجعه کنیم؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳) | تداوم گرما در استان دستگیری مردی که بر سر زباله باعث مرگ همسایه‌اش شد در معابر شهری مشهد بار ترافیکی نداریم (۷ مرداد ۱۴۰۳) عملیات فروغ جاویدان و شکست سنگین فرماندهان پوشالی مسعود و مریم متقاضیان جراحی تغییر رنگ چشم بخوانند | چه کسانی مجاز هستند؟ علائم افسردگی در کودکان و نوجوانان کدام است؟ کاهش دما از فردا (۸ مرداد ۱۴۰۳) | هوا خنک‌تر می‌شود
سرخط خبرها

مبادی ورودی شهر‌های جنوبی خراسان رضوی از امروز ۲۴ اسفند مسدود شد

  • کد خبر: ۲۰۹۷۸
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
مبادی ورودی شهر‌های جنوبی خراسان رضوی از امروز ۲۴ اسفند مسدود شد
مبادی ورودی شهرستانهای گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی برای پیشگیری از شیوع ویروس عامل بیماری کرونا از امروز ۲۴ اسفند بر روی خودروهای غیربومی و مسافران عبوری مسدود شد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرماندار گناباد گفت: از ابتدای مشاهده ورود بیماری کرونا در این شهرستان اقدامات موثر پیشگیرانه در حوزه مردمی و دولتی صورت گرفته که به صورت مستمر ادامه دارد و همه مجموعه‌ها برای جلوگیری از شیوع این بیماری اقدامات بازدارنده در دست انجام دارند.

 

حامد قربانی افزود: با توجه به افزایش تعداد فوتیهای ناشی از بیماری کرونا در گناباد به دو نفر و همچنین افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری ظرف سه روز اخیر حساسیت مسوولان در این زمینه افزایش یافت و نشست اضطراری در محل فرمانداری با حضور مدیران امور قضایی، امنیتی و انتظامی برگزار و طرح ترافیکی برای اعمال محدودیتهای شهر گناباد تصویب شد تا گروههای ارزیاب پایش سلامت و تب‌سنج بهتر و منسجم‌تر به وظایف خود عمل کنند.

 

وی ادامه داد: بر این اساس از این پس از پذیرش مسافر در گناباد از نقاط مختلف کشور در ایام نوروز معذوریم و افرادی که در ایستگاههای تب‌سنجی دارای علائم بیماری تشخیص داده شوند به مدت ۱۴ روز به قرنطینه منتقل می‌شوند. حفظ سلامت عمومی برای ما بسیار مهم است و با هیچ فردی در این زمینه مماشات نمی‌شود.

فرماندار گناباد گفت: اقدامات بسیار سخت‌گیرانه‌ای در مبادی ورودی شهر گناباد اعمال می‌شود و به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم سلامت عمومی شهروندان با سفر مسافران از سایر نقاط کشور در معرض تهدید قرار گیرد.

 

وی افزود: تعدادی از مبادی ورودی شهر گناباد، روستاها و دهستانهای بزرگ بخشهای مرکزی و کاخک این شهرستان از روز شنبه ۲۴ اسفند به مدت ۱۰ روز مسدود و چهار ایستگاه پایش سلامتی و تب‌سنجی نیز در مبادی ورودی گناباد شامل زیرگذر میدان امام رضا(ع) و میدانهای بجستان، نوغاب و ابتدای ورودی خیابان سعدی از سمت میدان مند اعمال می‌شود. از ظرفیت نیروهای نظامی، ماموران انتظامی و بسیج در این زمینه استفاده می‌شود.

 

جاده‌های ورودی به هسته مرکزی بجشتان مسدود شد 

فرماندار بجستان هم  گفت: با توجه به بروز علائم بیماری کرونا در منطقه و با هدف جلوگیری از شیوع آن همه جاده‌های ورودی به هسته مرکزی این شهر مسدود شد.

 

حسین ابراهیمی کردیانی افزود: مبادی ورودی و خروجی به داخل شهر بجستان تنها از بلوار خلیج فارس و با اعمال نظارت و کنترل توسط نیروهای سپاه، بسیج، هلال‌احمر، شبکه بهداشت و درمان و ماموران انتظامی کنترل می‌شود.

 

وی گفت: ایستگاه تب‌سنجی نیز در این مسیر مستقر شده تا مسافران عبوری مورد پایش قرار گیرند. هر فردی در صورت داشتن علائم بیماری قرنطینه خواهد شد. ورودییهای شهر یونسی و برخی روستاهای بزرگ و مراکز جمعیتی شهرستان بجستان هم با محدودیتهای ترافیکی ورود مسافر مواجه خواهند بود.

 

هم‌اینک ۲۸ بیمار با علائم مشکوک به کرونا از شهرستانهای گناباد و بجستان در بیمارستان علامه بهلول شهر گناباد بستری هستند. ۱۴ نفر هم به بیماری کرونا مبتلا بوده و دو بیمار مبتلا به کرونا هم طی سه روز اخیر در این منطقه فوت کردند.

 

سه بخش با گنجایش ۶۰ تخت و یک بخش مراقبتهای ویژه با گنجایش شش تخت برای بستری بیماران مبتلا و یا دارای علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان بهلول گناباد برپا است.

 

مراکز شهرستانهای گناباد و بجستان با افزون بر ۱۴۰ هزار نفر جمعیت به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب مشهد و نقطه ورودی استان خراسان رضوی از سمت استانهای جنوبی و مرکزی کشور قرار دارند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->