چیستی عید غدیرخم در  تبیین پیامبراکرم‌(ص) میهمانی غدیر در ۳۰۰ شهر برگزار می‌شود ۱۰۰ هزار بوته و شاخه گل نذر عید ولایت شدند فضاآرایی ویژه حرم مطهر امام‌رضا(ع) به مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیر خم میراثبان نفائس خطی حرم رضوی | یادی از مرحوم میرزا مهدی ولایی، فهرست‌نگار کتابخانه حرم حرص پسندیده و ناپسند در اخلاق رضوی چرا به زیارت امام‌رضا(ع) حج فقرا گفته می‌شود؟ | جان به قربان تو شاها که حج فقرایی برپایی جشن بزرگ «بابا علی» با حضور ۳۱ هزار یتیم در استان‌های کشور ۱۲ خادم هنرمند مشغول شستشو و پرداخت گنبد رضوی (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) تصاویری زیبا از کتیبه جدید صحن گوهرشاد در آستانه عید غدیر (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) همایش بزرگداشت روز بسیج اساتید برگزار شد | تشکیل شبکه اساتید بسیجی خراسان‌رضوی کتاب «تواضع»، دومین جلد از مجموعه اخلاق توحیدی، منتشر شد با میراث شهدا چه می‌کنیم؟! آیت‌الله مکارم‌شیرازی از بیمارستان مرخص شد (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) آفرین بر نظر پاک خطاپوشش باد! مروری بر ادعیه و احادیثی که از امام علی (ع) برای ما به جا مانده است| باب‌الرَّحمه، دری که بسته نمی‌شود آغاز عملیات تنظیف گنبد منور حرم امام‌رضا‌(ع) به‌مناسبت عید سعید غدیرخم + تصاویر
سرخط خبرها

تشرف ۲۰ هزار زیارت اولی به حرم مطهر رضوی در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر: ۲۱۰۳۹۴
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
تشرف ۲۰ هزار زیارت اولی به حرم مطهر رضوی در سال ۱۴۰۲
با هدف تسهیل زیارت محرومان، بنیاد کرامت رضوی در سال ۱۴۰۲ زمینه تشرف رایگان ۲۰ هزار زائر را فراهم کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی با اعلام این خبر گفت: طرح زیارت امام، ویژه احسان‌پذیران، احسان‌جویان و گروه‌های آسیب‌پذیر اجتماعی است که با عنوان طرح «مهر درخشان» اجرا می‌شود و در این قالب، زمینه تشرف افرادی که به دلایل مسائل مالی و اقتصادی تاکنون نتوانسته‌اند به حرم امام رضا (ع) مشرف شوند یا حداقل از آخرین سفرشان پنج سال گذشته فراهم می‌شود.


جعفر رئیسیان‌زاده افزود: گروه‌های آسیب‌پذیر اجتماعی مانند بیماران خاص، معلولان، نابینایان، خانواده زندانیان و فرزندان بی‌سرپرست نیز به دلیل شرایط خاصی که دارند، نمی‌توانند به سادگی به حرم مطهر مشرف شوند و تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.
وی ادامه داد: در این طرح افرادی که شرایط خاص دارند به صورت رایگان سه روز میهمان امام می‌شوند و در مدت اقامت از خدماتی مثل «اسکان، تغذیه و رفت و آمد رایگان به حرم»، «برنامه‌های فرهنگی، زیارت گروهی و غذای مهمانسرای حضرت» بهره‌مند می‌شوند و درواقع یک «زیارت مبدأ تا مبدأ» رایگان برای آن‌ها رقم می‌خورد.
رئیسیان‌زاده افزود: در سال ۱۴۰۲ در قالب طرح مهر درخشان، بستر زیارت قریب به ۲۰ هزار زائر اولی یا محروم به حرم مطهر رضوی فراهم شد و برای این مهم، ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->