سردار آزمون در تیررس لیگ‌های اروپایی بنیادی‌فر داور فینال آسیا شد سون هیونگ مین جانشین بنزما می‌شود وزیر ورزش: تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود برای استقلال ورزشگاه خلیج فارس بسازید قایدی آماده‌ترین بازیکن کلبا اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا
سرخط خبرها

قایدی: مهم نیست در ترکیب اصلی باشم یا روی نیمکت

  • کد خبر: ۲۱۰۴۱۰
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
قایدی: مهم نیست در ترکیب اصلی باشم یا روی نیمکت
مهدی قایدی معتقد است که همه بازیکنان تیم ملی با قلبی واحد مقابل قطر قرار می‌گیرند و برای‌شان تفاوتی ندارد که روی نیمکت باشند یا روی نیمکت ذخیره.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهدی قایدی در جام ملت‌های آسیا یکی از ستاره‌های تیم ملی لقب گرفته و با به ثمر رساندن دو گل یکی از موثرترین بازیکنان تیم ملی است.

قایدی در آستانه بازی با قطر وقتی با این سوال مواجه می‌شود که آیا در ترکیب اصلی قرار دارد یا اینکه روی نیمکت خواهد نشست، این پاسخ را می‌دهد: «اینکه چه کسی در ترکیب اصلی بازی کند بستگی به تفکرات کادر فنی دارد. خوشبختانه در تیم ملی یکدلی موج می‌زند و کسی به این فکر نمی‌کند که در ترکیب اصلی است یا روی نیمکت نشسته است. همه یک هدف بزرگ را دنبال می‌کنیم.»


قایدی در ادامه صحبت‌های خود به بیان این جمله تاکید دارد: «ما بار‌ها با قطر بازی کردیم و با سبک فوتبال این کشور آشنایی داریم، اما این بازی متفاوت است، چون برنده به فینال می‌رود. ما بازی‌های قبل با قطر را ملاک قرار نمی‌دهیم و بر اساس صحبت‌هایی که کادر فنی با بازیکنان انجام داده‌اند با همه قوا مقابل این تیم قرار خواهیم گرفت. غرور هیچ جایی در تیم ملی ندارد و با انگیزه بالا مقابل این تیم قرار می‌گیریم.»

تیم ملی فوتبال ایران فردا ساعت ۱۸:۳۰ مقابل تیم ملی فوتبال قطر قرار خواهد گرفت و برنده این بازی راهی فینال خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->