ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی دیگر آموزش‌وپرورش از امروز (۱۷ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۰۴۶۵
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی دیگر آموزش‌وپرورش از امروز (۱۷ بهمن ۱۴۰۲)
آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای استخدام مشاور، مربی امور تربیتی، مربی بهداشت و معلم ورزش از عصر امروز سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای استخدام مشاور، مربی امور تربیتی، مربی بهداشت و معلم ورزش از عصر امروز، سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ در سایت جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir آغاز می‌شود. داوطلبان از امروز سه‌شنبه ۱۷ بهمن تا روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ برای ثبت‌نام فرصت دارند.

در این مرحله ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی استخدام می‌شوند. داوطلبان می‌توانند در هر سه آزمون استخدام آموزگار، دبیر و هنرآموز و مشاغل کیفیت‌بخشی شرکت کنند و ملاک استخدام در آزمون آموزش‌وپرورش بعد از طی مراحل ارزیابی تکمیلی، اولین نتیجه نهایی آزمون (نتیجه قطعی متقدم) اعلام شده از سوی جهاددانشگاهی یا سازمان سنجش است. هزینه ثبت‌نام در این آزمون ۳۶۸ هزارتومان است.

کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت جهاددانشگاهی قرار می‌گیرد و آزمون در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. زمان اعلام نتایج آزمون، یک ماه پس از برگزاری آزمون خواهد بود.

در این آزمون ایثارگران سهمیه ۲۵درصدی دارند که شامل جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان ۲۵درصد و بالاتر، همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت، پدر، مادر، خواهر و برادر شهید هستند.ایثارگران با سهمیه ۵ درصد عبارتند از رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها، فرزندان جانبازان کمتر از ۲۵ درصد، فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت.

آزمون استخدامی شامل دو مرحله، امتحان کتبی و ارزیابی تکمیلی است. آزمون استخدامی، وزارت آموزش و پرورش.

داشتن تابعیت ایران. اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان شناخته‌شده در قانون اساسی. التزام به قانون اساسی. انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان. داشتن سلامت جسمانی، روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می‌شوند. عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر. نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر. عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه‌های اجرایی به‌موجب آرای قطعی مراجع قضایی و ذی‌صلاح. داوطلبان استخدام نباید جزو نیرو‌های بازخرید خدمت دستگاه‌های اجرایی و همچنین بازنشسته باشند.

افرادی که مجاز به شرکت در آزمون استخدامی نیستند عبارتند از افراد بازنشسته و بازخرید خدمت دستگاه‌های اجرایی. انفصال‌شدگان دائم از خدمت و یا اخراج‌شدگان توسط آموزش‌و‌پرورش. افرادی که به‌موجب آرای مراجع قضایی و ذی‌صلاح از خدمات دولتی منع شده باشند. افرادی که دارای تعهد انجام کار به سایر مؤسسات یا دستگاه‌های اجرایی باشند. دارندگان مدرک تحصیلی معادل در شرایط احراز رشته تحصیلی. دارندگان مدارک تحصیلی پایین‌تر از شرایط احراز رشته تحصیلی هر شغل. دارندگان تابعیت مضاعف.

شرایط اختصاصی استخدام 

داشتن حداقل سن ۲۰ سال تمام و داشتن حداکثر ۴۰ سال تمام (متولدین ۱۳۶۲.۱۱.۱۲ تا ۱۳۸۲.۱۱.۱۲) برای دارندگان لیسانس و فوق‌لیسانس تا اولین روز ثبت‌نام در آزمون.

در شغل مشاور برای دارندگان مدرک تحصیلی دکترا، حداکثر ۴۵ سال خواهد بود.

پذیرفته‌شدگان نهایی در آزمون استخدامی باید در دوره یک ساله مهارت‌آموزی دانشگاه فرهنگیان شرکت کنند.

پذیرش در این آزمون به صورت بومی است، بنابراین بعد از قبولی نهایی، خارج شدن نیرو از بوم خدمت شهرستان به منزله قطع رابطه استخدامی است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->