شهرداری مشهد پیشگام در استفاده از فناوری‌های نوین حاجی بگلو: مدیریت شهری مشهد نگین تمامی حوزه‌های مدیریت شهری در خاورمیانه است رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور: بخش خصوصی اصلی‌ترین حامی مدیریت شهری است+ویدئو پارک خطی ۶ هکتاری در محله شهرک شهید رجایی مشهد به بهره‌برداری می‌رسد+تصاویر انعقاد قرارداد مشارکت شهرداری مشهد با کمیته امداد امام خمینی (ره) معاون استاندار خراسان رضوی: برقی کردن قطار مشهد- تهران ۲ میلیارد دلار هزینه دارد پلمب کارگاه تولیدی لوازم آرایشی غیرمجاز در کاشمر (یکم آذر ۱۴۰۳) ناصحی: مشهد قطب دیپلماسی شهری در کشور است ورود نخستین اتوبوس برقی به مشهد تا ۴۵ روز دیگر ارتقای پرشتاب زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل بار در مشهد عزم جدی شورا و مدیریت شهری مشهد مقدس برای تقویت دیپلماسی شهری برگزاری اولین نشست شهر‌های ایرانی شرکت‌کننده در اجلاس بریکس پلاس در مشهد + فیلم (یکم آذر ۱۴۰۳) اجرایی‌شدن تنها ۳۰ درصد از پروژه‌های عمرانی مصوب شهر مشهد قطار برقی مشهد-تهران روی ریل تحقق | استاندار خراسان رضوی: با حمایت و اعتبار بودجه‌های ملی قرار است این پروژه به سرانجام برسد آغازبه‌کار دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری در نمایشگاه بین‌المللی مشهد از امروز (یکم آذر ۱۴۰۳) رونمایی از پهپاد‌های آتش نشان در نمایشگاه تخصصی خدمات شهری شهردار مشهد: تقویت دیپلماسی، از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری است نشست رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با احزاب سیاسی | گفتگو با فعالین اجتماعی، کلید بهبود مدیریت شهری در مشهد حضور دادپزشک در آرامستان‌های شهرداری مشهد برای تسریع خدمت‌رسانی به خانواده‌های متوفیان تقدیر فرماندار مشهد از شهردار مشهدمقدس (۳۰ آبان ۱۴۰۳) گره کور ترافیکی در میدان شهید کاوه مشهد باز می‌شود
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از برخی اتوبوس های فرسوده و دودزا در مشهد + پاسخ

  • کد خبر: ۲۱۰۴۹۰
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از برخی اتوبوس های فرسوده و دودزا در مشهد + پاسخ
یکی از  شهروندان مشهدی درباره اتوبوس های دودزا که در  شهر تردد دارند، انتقاد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از  شهروندان درباره اتوبوس های دودزا که  در  شهر تردد دارند، انتقاد کرد. در متن پیامک این شهروند آمده است: چرا با اتوبوس هایی که دود می کنند برخوردی صورت نمی گیرد؟ لطفا آمار بدهید. با شرایط فعلی اتوبوس ها و عمر ناوگان دودزا، بعد از چند سال از چرخه خدمت خارج می شوند؟ چقدر هزینه برای رفع دودزایی صورت می گیرد؟

به دنبال پیگیری پیام شهروند، معاون فنی و  عمران سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد در این باره اعلام کرد: به اطلاع می رساند که شناسایی اتوبوس های دود زا از طریق اعلام گشت های سمام، واحدهای نظارتی سازمان، اطلاع رسانی اتوبوس ران ها و پیامک های شهروندی صورت می گیرد و  در  این باره در  طول شرایط دودزایی اتوبوس رفع نقص می شود.

مرتضی هدشی، در ادامه تأکید کرد: همچنین اتوبوس های سازمان با عمر بالای هشت سال هر سه ماه و زیر هشت سال هر شش ماه معاینه فنی می شوند. علاوه بر آن برای اتوبوس های نو نیز پس از یک سال کارکرد در خطوط با معاینه فنی پایش های لازم انجام می شود.

معاون فنی و  عمران سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد افزود: در  آیین نامه اجرایی ماده ۸  هوای پاک، سن فرسودگی تعریف شده است. برپایه این قانون و پس از سن فرسودگی، تعداد مراجعات به معاینه فنی افزایش پیدا می کند. نکته دیگر آنکه هزینه تعمیرات براساس ایرادی که  سبب بروز دودزایی می شود، متغیر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->