شهردار مشهد: روند عملیات اجرایی پروژه احداث سطح سوم تقاطع خیام با سرعتی مناسب در حال اجراست ۱۵۶ میلیون سفر از طریق ناوگان اتوبوسرانی مشهد طی ۶ ماهه ابتدایی امسال لایروبی ۴۰۰ هزار مترطول کانال در مشهد طی ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۴ صادرات ۶ میلیون دلاری صنایع‌دستی خراسان رضوی در شش‌ماهه اول سال ۱۴۰۴  انتقال و توسعه نیروگاه بیوگاز مشهد در محور میامی | احداث نیروگاه جدید ۳ مگاواتی آمادگی مددسرای شهرداری مشهد برای پذیرش افراد بی‌سرپناه در شب‌های سرد آیا معوقات فروردین‌ماه ۱۴۰۴ بازنشستگان متوسط‌بگیر تأمین‌اجتماعی امروز (شنبه، ۱۲ مهرماه ۱۴۰۴) واریز می‌شود؟ راه‌اندازی نانوایی دیگری در حاشیه شهر مشهد با پیگیری شهرآرا | عطر نان در «فرزین» پیچید نیاز فوری کشور به ۲۰۰ خودروی مجهز به نردبان‌های بلند آتش‌نشانی هشدار تنفسی برای مشهدی‌ها | کیفیت هوای مشهد برای گروه‌های حساس «ناسالم» است (۱۲ مهر ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس خبر داد: ادامه روند اجرای پروژه دوربرگردان غیرهمسطح ابوطالب شرقی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی: برند اصلی بنیاد مسکن، ساخت مسکن اقشار کم‌درآمد است راه‌اندازی قطار مشهد - سرخس در جهت توسعه گردشگری در مناطق کمترشناخته‌‎شده رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد: توسعه متوازن محقق نمی‌شود مگر با اجرای پروژه‌هایی در مناطق کمتر برخوردار رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد: ریل بودجه را به مناطق کم‌برخوردار تغییر دادیم  نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی: همه در سطح ملی، برای مرکزیت‌یافتن حرم رضوی همراهی خواهند کرد استاندار خراسان رضوی: باید از همه ظرفیت‌های استان برای حل مشکل مسکن استفاده کنیم شهردار مشهد مقدس: غفلت از مرکزیت حرم مطهر باید با توسعه شهر به شرق جبران شود سرمایه‌گذاری ۹ همتی در بزرگ‌ترین پروژه مسکن شرق کشور کلید خورد آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پروژه مشارکتی مسکن شرق کشور در مشهد
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از برخی اتوبوس های فرسوده و دودزا در مشهد + پاسخ

  • کد خبر: ۲۱۰۴۹۰
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از برخی اتوبوس های فرسوده و دودزا در مشهد + پاسخ
یکی از  شهروندان مشهدی درباره اتوبوس های دودزا که در  شهر تردد دارند، انتقاد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از  شهروندان درباره اتوبوس های دودزا که  در  شهر تردد دارند، انتقاد کرد. در متن پیامک این شهروند آمده است: چرا با اتوبوس هایی که دود می کنند برخوردی صورت نمی گیرد؟ لطفا آمار بدهید. با شرایط فعلی اتوبوس ها و عمر ناوگان دودزا، بعد از چند سال از چرخه خدمت خارج می شوند؟ چقدر هزینه برای رفع دودزایی صورت می گیرد؟

به دنبال پیگیری پیام شهروند، معاون فنی و  عمران سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد در این باره اعلام کرد: به اطلاع می رساند که شناسایی اتوبوس های دود زا از طریق اعلام گشت های سمام، واحدهای نظارتی سازمان، اطلاع رسانی اتوبوس ران ها و پیامک های شهروندی صورت می گیرد و  در  این باره در  طول شرایط دودزایی اتوبوس رفع نقص می شود.

مرتضی هدشی، در ادامه تأکید کرد: همچنین اتوبوس های سازمان با عمر بالای هشت سال هر سه ماه و زیر هشت سال هر شش ماه معاینه فنی می شوند. علاوه بر آن برای اتوبوس های نو نیز پس از یک سال کارکرد در خطوط با معاینه فنی پایش های لازم انجام می شود.

معاون فنی و  عمران سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد افزود: در  آیین نامه اجرایی ماده ۸  هوای پاک، سن فرسودگی تعریف شده است. برپایه این قانون و پس از سن فرسودگی، تعداد مراجعات به معاینه فنی افزایش پیدا می کند. نکته دیگر آنکه هزینه تعمیرات براساس ایرادی که  سبب بروز دودزایی می شود، متغیر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->