درباره یکی از کوچک‌ترین روستا‌های اطراف مشهد قدیم | عطر فراموشی در کوچه‌های «قریه عطار» قلندرشریف: ۹۰ درصد زائران و شهروندان از خدمات شهرداری مشهد رضایت داشته‌اند گزارش ویژه فیفا از دختران فوتسال ایران روابط‌عمومی‌ها؛ بهره‌گیری هنرمندانه از همه ابزار‌ها و شیوه‌های تعامل پیشرفت ۲۸‌ درصدی میان‌گذر جنوبی مشهد نمایشگاه مشهد اینوکس- فاینکس، نقطه عطفی در مسیر جذب سرمایه‌گذاری و تعامل با ارکان بازار مالی احیای تاریخ شهر مشهد، به همت مدیریت شهری کاهش ۴۳ درصدی بارندگی در مشهد نسبت به سال قبل | احتمال جیره‌بندی آب در تابستان دبیر شورای امنیت ملی در دیدار با همتای ارمنی خود: بیگانگان علاقه‌ای به آرامش در منطقه ندارند افزایش ۵ برابری بودجه فرهنگی و ورزشی در مشهد| ۱۱۰ مجموعه ورزشی تا پایان دوره مدیریت شهری احداث می‌شود پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی امروز (یکشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) | از فردا هوا گرم می‌شود پزشکیان در مجمع گفت‌وگوی تهران: اسرائیل حقوق انسان‌ها را نادیده گرفته است | غرب پیام سیاست خارجی دولت چهاردهم را نپذیرفت رکوردشکنی شهرداری مشهد در جذب سرمایه و انتشار اوراق مشارکت | تأمین مالی ۱۸ هزار میلیارد تومانی برای پروژه‌های شهری + فیلم خراسان رضوی، میزبان ۱۰ درصد موزه‌های کشور | گزارش شهرآرانیوز از ظرفیت‌ها و چالش‌های موجود در موزه‌های استان هوا آلوده است؛ شهروندان کلانشهر مشهد اصول خودمراقبتی را رعایت کنند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) از رونق سرمایه‌گذاری تا تحول شرکت توسعه گردشگری| مدیران شهر از راهکار‌های تسهیل زیارت می‌گویند مشهد، شهر ظرفیت‌های چشمگیر در حوزه گردشگری| خبر‌های خوب از تحول در شرکت توسعه گردشگری شهرداری در راه است+فیلم بازگشایی راست‌گرد چهارم پل نوغان مشهد پس از ۲۰ سال انتظار مدیر منطقه هفت شهرداری مشهدمقدس منصوب شد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴) ماجرای مخالفت شورای نگهبان با یک مصوبه شورای شهر مشهد چه بود؟
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از برخی اتوبوس های فرسوده و دودزا در مشهد + پاسخ

  • کد خبر: ۲۱۰۴۹۰
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از برخی اتوبوس های فرسوده و دودزا در مشهد + پاسخ
یکی از  شهروندان مشهدی درباره اتوبوس های دودزا که در  شهر تردد دارند، انتقاد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از  شهروندان درباره اتوبوس های دودزا که  در  شهر تردد دارند، انتقاد کرد. در متن پیامک این شهروند آمده است: چرا با اتوبوس هایی که دود می کنند برخوردی صورت نمی گیرد؟ لطفا آمار بدهید. با شرایط فعلی اتوبوس ها و عمر ناوگان دودزا، بعد از چند سال از چرخه خدمت خارج می شوند؟ چقدر هزینه برای رفع دودزایی صورت می گیرد؟

به دنبال پیگیری پیام شهروند، معاون فنی و  عمران سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد در این باره اعلام کرد: به اطلاع می رساند که شناسایی اتوبوس های دود زا از طریق اعلام گشت های سمام، واحدهای نظارتی سازمان، اطلاع رسانی اتوبوس ران ها و پیامک های شهروندی صورت می گیرد و  در  این باره در  طول شرایط دودزایی اتوبوس رفع نقص می شود.

مرتضی هدشی، در ادامه تأکید کرد: همچنین اتوبوس های سازمان با عمر بالای هشت سال هر سه ماه و زیر هشت سال هر شش ماه معاینه فنی می شوند. علاوه بر آن برای اتوبوس های نو نیز پس از یک سال کارکرد در خطوط با معاینه فنی پایش های لازم انجام می شود.

معاون فنی و  عمران سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد افزود: در  آیین نامه اجرایی ماده ۸  هوای پاک، سن فرسودگی تعریف شده است. برپایه این قانون و پس از سن فرسودگی، تعداد مراجعات به معاینه فنی افزایش پیدا می کند. نکته دیگر آنکه هزینه تعمیرات براساس ایرادی که  سبب بروز دودزایی می شود، متغیر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->