Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
سرخط خبرها

متا تصاویر تولیدشده با هوش مصنوعی را در اینستاگرام، فیسبوک و تردز مشخص می‌کند

  • کد خبر: ۲۱۰۷۶۹
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷
متا تصاویر تولیدشده با هوش مصنوعی را در اینستاگرام، فیسبوک و تردز مشخص می‌کند
متا اعلام کرد که اگر محتوای آپلودشده در فیسبوک، اینستاگرام و تردز با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد شده باشد، آن را برچسب‌گذاری خواهد کرد. هدف این سیاست جدید، شناسایی تصاویر تولیدشده توسط ابزار‌های هوش مصنوعی برای دیگر کاربران است.

به گزارش شهرآرانیوز - براساس اعلام وب‌سایت متا، این شرکت طی ماه‌های آینده عکس‌های تولیدشده توسط ابزار‌های هوش مصنوعی مولد مانند میدجرنی، Dall-E و کوپایلوت را با یک واترمارک مشخص می‌کند. واترمارک‌ها احتمالاً عبارت «Imagined with AI» را نشان می‌دهد.

پیش‌ازاین تصاویر تولیدشده توسط هوش مصنوعی متا دارای واترمارک‌های نامرئی بوده است تا سازمان‌های دیگر متوجه شوند که این تصاویر با هوش مصنوعی ساخته شده‌اند؛ حالا چنین رویکردی در دیگر ابزار‌های هوش مصنوعی شرکت‌های گوگل، OpenAI، مایکروسافت و ادوبی اجرایی می‌شود و کاربران عادی نیز می‌توانند این واترمارک و مشخصات عکس را ببینند.

«نیک کلگ»، یکی از مدیران متا، در پستی اعلام کرد که این شرکت به‌طور خودکار تصاویر تولیدشده با هوش مصنوعی مولد را برچسب‌گذاری خواهد کرد. این برچسب‌ها در تمامی زبان‌ها در دسترس خواهد بود. او گفت: «از آنجایی که تفاوت بین محتوای انسانی و هوش مصنوعی محو شده است، کاربران می‌خواهند بدانند که مرز آن‌ها کجاست.»

متا تصاویر تولیدشده با هوش مصنوعی را در اینستاگرام، فیسبوک و تردز مشخص می‌کند

کلگ اشاره کرد که این برچسب‌ها فعلاً به تصاویر محدود می‌شود و صدا و ویدیو‌های هوش مصنوعی برچسب نمی‌خورند؛ اما این شرکت به کاربران اجازه می‌دهد که اگر این محتوا‌های غیرواقعی را شناسایی کردند، برچسبی روی آن قرار دهند.

همچنین متا در آینده به پست‌هایی که اطلاعات مربوط به استفاده از هوش مصنوعی مولد را در محتوا‌های خود درج نکنند، اخطار می‌دهد یا آن پست‌ها را حذف می‌کند. به‌نظر می‌رسد که فناوری متا برای شناسایی این تصاویر، حتی می‌تواند محتوا‌هایی را که واترمارک‌های نامرئی ندارند، تشخیص دهد.

با توجه به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال جاری میلادی، چنین سیاست‌هایی بیش‌ازپیش برای شرکت‌های فناوری مانند OpenAI الزامی شده است. دیپ‌فیک‌های هوش مصنوعی درحال‌حاضر وارد چرخه این انتخابات شده‌اند. در یکی از این دیپ‌فیک‌ها، «جو بایدن»، رئیس‌جمهور ایالات‌متحده، رأی‌دهندگان را از حضور در انتخابات مقدماتی دموکرات‌ها در نیوهمپشایر منصرف می‌کند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->