با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول بدون تفریح، «زن» افسرده و «خانواده» مختل می‌شود اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هوای مشهد آلوده است (۲۲ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۱۲۴۵
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
هوای مشهد آلوده است (۲۲ بهمن ۱۴۰۲)
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: کیفیت هوای کلانشهر مشهد امروز یکشنبه بیست و دوم بهمن ماه ۱۴۰۲ در شرایط آلوده برای تنفس افراد حساس و کودکان قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز مهدی اله‌پور افزود: میانگین ۲۴ ساعته شاخص کیفیت هوای مشهد با عدد ۱۰۲ نشان دهنده قرار داشتن هوا در شرایط «ناسالم» است و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۱۰۱ نشان از هوای آلوده و شرایط «ناسالم» دارد.

وی ادامه داد: هوای ۹ منطقه کلانشهر مشهد در شرایط آلوده است و شاخص کیفیت هوا در سایر ۱۴ منطقه دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوای این کلانشهر در شرایط سالم برای تنفس تمامی افراد گزارش شده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

اله پور افزود: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای. کیو. آی به معنای وضعیت «پاک» و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای. کیو. آی نشانگر وضعیت «سالم» است.

همچنین قرار گرفتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای. کیو. آی به معنای «آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان» و بین اعداد ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای. کیو. آی به معنای «آلودگی هوا برای همه سنین» محسوب می‌شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->