«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

پسر کیلین مورفی در «کلارا و خورشید»

  • کد خبر: ۲۱۱۳۴۳
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
پسر کیلین مورفی در «کلارا و خورشید»
آران پسر کیلین مورفی در فیلم «کلارا و خورشید» بازی می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آران پسر کیلین مورفی در جدیدترین فیلم تایکا وایتیتی کارگردان نیوزیلندی با عنوان «کلارا و خورشید» بازی می‌کند.

در این پروژه که متعلق به سونی است، بازیگر تازه وارد دیگری با عنوان میا تاریا، وی را همراهی می‌‍‌کند. جنا اورتگا و امی آدامز پیشتر به عنوان بازیگران این فیلم معرفی شده بودند.

«کلارا و خورشید» اقتباسی از رمان علمی تخیلی کازوئو ایشی‌گورو نویسنده برنده جایزه نوبل است.

داستان درباره کلارا با بازی اورتگا است که به عنوان یک دوست مصنوعی طراحی شده است. مادر جوزی با بازی تاریا که یک نوجوان بیمار است، این دوست مصنوعی را برای دخترش می‌خرد تا او از تنهایی دربیاید. در این رابطه جدید که بین ربات و دختر نوجوان شکل می‌گیرد، دوست مصنوعی سعی دارد او را در مشکلات یاری کند و در این مسیر با عاطفه و درک انسانی آشنا می‌شود.

در حالی که امی آدامز در نقش مادر جوزی بازی می‌کند، آران مورفی در نقش ریک، بهترین دوست جوزی و همسایه آن‌ها بازی خواهد کرد.

نویسنده فیلمنامه این فیلم داوی والر است و ایشی‌گورو به عنوان تهیه کننده اجرایی با این پروژه همکاری می‌کند.

آران مورفی از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ در نمایشنامه «همنت» که توسط بوش موکارزل و بن کید نویسندگی و کارگردانی شده بود، نقش اصلی را بازی کرد. او همچنین سال ۲۰۲۲ در فیلم «لولا» به کارگردانی اندرو لگ بازی کرده است.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->