تقویت نگاه هنرمندانه عکاسان نوجوان در «نگاه ما» خوانشی ترکی از عرفان ایرانی | نقدی بر فیلم «مست عشق» اثر حسن فتحی روایتی با تکنیک‌های تعزیه | گفتگو با رضا احمدی که با اجرای تئاتر «گالیله» به مشهد بازگشته است بازیگر نقش مطهره در سریال «به کجا چنین شتابان» کیست؟ «آوای ابرها» در راه ایتالیا داوران نهمین جشنواره تئاتر کوتاه دانشگاه فردوسی مشهد را بشناسید ویژه‌برنامه‌های تلویزیون به مناسبت «نمایشگاه کتاب» + زمان پخش هوتن شکیبا و باران کوثری با «عامه پسند» به خانه‌ها می‌آیند + زمان اکران آنلاین سکانس جنجالی سریال «افعی تهران» درباره معلم که سبب شکایت آموزش‌وپرورش شد + فیلم کتاب قطعات موسیقی «ابوالحسن صبا» به چاپ دهم رسید «مت دیمون» در یک کمدی جدید جواد عزتی به سریال «وحشی» هومن سیدی پیوست نگاهی به کتاب «کورسرخی» نوشته­ عالیه عطایی | روایت هویت و مرز‌ها صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران تشکیل شد اقامه نمازجماعت به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت + عکس
سرخط خبرها

«کیلین مورفی» با گریمی متفاوت در «چیز‌های کوچک مثل اینها»

  • کد خبر: ۲۱۶۴۶۸
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
«کیلین مورفی» با گریمی متفاوت در «چیز‌های کوچک مثل اینها»
کیلین مورفی به‌زودی با چهره‌ای تازه و غیرمتعارف با فیلم اروپایی «چیز‌های کوچک مثل اینها» به سینما‌ها می‌آید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ درام اجتماعی «چیز‌های کوچک مثل اینها» تا چند ماه دیگر به روی پرده سینما‌های جهان می‌رود.

مورفی که در چند ماه اخیر محبوب مراسمی جوایز سینمایی سال بوده، برای «اپنهایمر» به صورت چهره محبوب منتقدان و تماشاگران درآمده است.

اهل فن از بازی او در چیز‌هایی کوچک مثل اینها هم به عنوان یک بازی جذاب و غیرمتعارف اسم می‌برند که استحقاق دریافت جایزه از مراسم‌های مختلف سینمایی مثل اسکار و همچنین انجمن‌های منتقدان را دارد.

مورفی ایرلندی‌تبار در چیز‌هایی کوچک مثل اینها که محصول مشترک ایرلند و بلژیک است، در قالب کاراکتر بیل فرلینگ پدری فداکار ظاهر شده که تاجر زغال سنگ است و زندگی سختی را پشت سر گذاشته است.

داستان فیلم در سال ۱۹۸۵ و در طول برپایی مراسم کریسمس و سال نو میلادی اتفاق می‌افتد که با تنش‌های فراوانی همراه است.

راز‌های تکان‌دهنده‌ای که در دل داستان و در رابطه با کلیسا و ارتباط آن با بیل افشا می‌شوند، شخصیت‌های محوری ماجرا را وارد دنیایی خاص کرده و آنها را وادار به انتخاب‌هایی سخت می‌کند.

کارگردانی فیلم را تام میلانت براساس فیلمنامه‌ای از اندا والش (برمبنای داستان نول پرخوانند‌های از کلر گیگان به همین نام) انجام داده است. تهیه کنندگی این درام پرتنش اجتماعی را شرکت فیلمسازی بن افلک و مت دیمون به عهده داشته و برای تولید آن، هزینه‌ای ۴۰ میلیون دلاری صرف کرده است.

نزدیکان به عوامل تولید فیلم می‌گویند سازندگانش بیشتر از موفقیت مالی آن، چشم امید به تحسین منتقدان و مراسم‌های اهدای جوایز سینمایی در پائیز پیش رو بسته‌اند!

کیلین مورفی با بازی در نقش اپنهایمر پدر بمب اتم در درام زندگینامه‌ای اپنهایمر کریستوفر نولان، تحسین همگانی را برانگیخت و در اکثر مراسم‌های سینمایی چند ماه قبل توانست عنوان بهترین بازیگر مرد سال را از آن خود کند.

امشب هم همزمان با برپایی دور جدید مراسم اسکار، پیش بینی می‌شود او جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد سال را دریافت کند.

این موفقیت‌ها در عین حال با موفقیت دیگری هم همراه بوده که فاصله بسیار زیادی با فیلم بلاک باستر اپنهایمر دارد.

رسانه‌های انگلیسی در چند روز اخیر از احتمال حضور او در نقش مامور دوصفر هفت، این جاسوس کهنه کار بریتانیایی صحبت می‌کنند.

به باور بسیاری مورفی در حال حاضر بهترین گزینه برای ایفای نقش جیمزباند در قسمت بعدی این فرانچایز بلاک باستر است.

شدت شایعه ایفای نقش باند توسط مورفی بقدری بالاست که حتی پیرس برازنان جیمزباند قبلی سینما هم در مصاحبه‌ای به تائید این موضوع پرداخته و گفته مورفی باید مامور دوصفر هفت بعدی پرده سینما باشد.

رسانه‌های گروهی در سطح وسیعی به بازنشر اظهارات برازنان پرداخته و آن را دلیلی برای اثبات درست بودن نظر خود دانسته‌اند.

منبع: صبا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->