کدام مقامات کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم موافقت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه + ویدئو آیا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود؟ پرچم سازمان ملل متحد نیمه‌افراشته شد + عکس نشست وزیران خارجه شانگهای با یک دقیقه سکوت به احترام ایران برگزار شد پسر شهید امیرعبداللهیان: قرار بود پدرم در روز میلاد، لباس خادمی امام‌رضا(ع) را بر تن کند جزئیات آیین تشییع پیکر خادم‌الرضا(ع) در مشهدمقدس ویدئو | چرا شهید سید ابراهیم رئیسی می‌توانست سید محرومان باشد؟ برای همدردی با مردم ایران؛ تاجیکستان پخش برنامه و موسیقی شاد در رادیو و تلویزیون را ممنوع کرد شعب کشیک بانک‌ها فردا (۲ خرداد ۱۴۰۳) فعال هستند ادارات خراسان‌شمالی پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد مجلس در سوگ رئیس جمهور شهید برگزاری جلسات شورای نگهبان با وزارت کشور در خصوص زمان انتخابات موحدی‌کرمانی رئیس مجلس خبرگان شد حضور رئیس جمهور آذربایجان در سفارت ایران + عکس آیا انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شود؟ غیبت آیت‌الله علم‌الهدی در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری کیم جونگ اون: رئیس جمهور ایران دولتمردی برجسته بود
سرخط خبرها

سه اسیر اسرائیلی در غزه کشته شدند

  • کد خبر: ۲۱۱۴۹۸
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
سه اسیر اسرائیلی در غزه کشته شدند
گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس دوشنبه شب از کشته شدن سه اسیر صهیونیست دیگر در غزه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، «ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام در این باره اعلام کرد: سه اسیر از مجموع هشت نفری که خبر از مجروح شدن آنها در حملات رژیم اشغالگر به نوار غزه داده بودیم، جانشان را از دست دادند.

وی گفت: اسامی و مشخصات این سه اسیر را به زمانی موکول خواهیم کرد که سرنوشت پنج اسیر مجروح دیگر مشخص شود.

گردان‌های القسام یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که ۲ اسیر صهیونیست در بمباران‌های چهار روز گذشته نوار غزه، کشته و هشت اسیر دیگر زخمی شدند.

بر پایه این بیانیه، به دلیل نبود شرایط لازم برای درمان آن‌ها، وضعیت جسمی اسیران زخمی وخیم است.

گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد که دشمن صهیونیستی مسوول جان این اسیران زخمی است.

پیش از این نیز شماری از اسیران صهیونیست نزد مقاومت به خاطر بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به این منطقه یا در جریان عملیات‌های ناکام برای آزاد کردن آن‌ها، جان خود را از دست داده بودند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->