رئیس هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور رفت| اعزام ۴۰ تیم واکنش‌سریع+ فیلم برگزاری جلسه تجسس بالگرد حامل رئیس جمهور در فرودگاه تبریز محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور مشخص شد آخرین تصویر رئیسی پیش از پرواز با بالگرد به سمت تبریز آخرین خبر‌ها از عملیات جست‌وجوی هلی‌کوپتر حامل رئیس‌جمهور در ورزقان+ فیلم پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله ویدئو | توضیحات وزیر کشور درباره فرود سخت هلی کوپتر حامل رئیس جمهور تیم‌های جست‌وجو به محل وقوع حادثه بالگرد تیم ریاست جمهوری رسیدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) زمزمه‌هایی از طرح دموکرات‌ها برای برکناری بایدن همراهان رئیس جمهور در سفر به آذربایجان شرقی چه کسانی بودند؟ وقوع حادثه برای هلی کوپتر رئیس جمهور + جزئیات گزینه‌های اصلی برای ریاست مجلس خبرگان رهبری مشخص شدند رنج مردم غزه به روایت پزشک آمریکایی فراخوان سازمان وظیفه عمومی برای سربازان پایه خدمتی خرداد ۱۴۰۳ سخنگوی کرملین: مقدمات سفر پوتین به کره شمالی در جریان است بهادری جهرمی: دولت سیزدهم خود را مقید به رعایت و اجرای قانون اساسی و قوانین می‌داند آغاز محدودیت‌های ترافیکی میلاد امام‌رضا(ع) از ساعت ۱۴ امروز در مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار سلامی: امروز در برجسته‌ترین فراز تاریخ ایران قرار داریم
سرخط خبرها

کشته شدن یک فرمانده ارشد اسرائیل در غزه، تأیید شد

  • کد خبر: ۲۱۱۵۱۲
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۱
کشته شدن یک فرمانده ارشد اسرائیل در غزه، تأیید شد
ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدن یکی از فرماندهان ارشد خود در نوار غزه را تأیید کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» چاپ سرزمین‌های اشغالی نوشت: که فرمانده گردان ۶۳۰ اسرائیل در درگیری‌های غزه کشته شده و شمار کشته‌های این رژیم از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه)تا کنون به ۵۶۷ تن رسید.

این روزنامه افزود: سرگرد (ذخیره) ناتی کوبی فرمانده گردان ۶۳۰ مخفی «ب» بوده که در درگیری در نوار غزه کشته شده است.

این رژیم اعلام کرد که ۲۲۹ تن از نظامیان تل آویو در جریان جنگ زمینی به نوار غزه که از ۲۷ اکتبر (۵ آبان) آغاز شد، کشته شدند.

براساس گزارش ارتش رژیم صهیونیستی که در پایگاه رسمی این رژیم منتشر شده، شمار نظامیان زخمی شده این رژیم نیز از آغاز جنگ غزه به ۲ هزار و ۸۶۴ تن رسیده است.

براساس گزارش یدیعوت آحارنوت، در این میان ۴۳۴ نظامی بشدت مجروح شدند.

این گزارش می افزاید که از این تعداد یکهزار و ۳۲۶ نفر در درگیری‌های زمینی زخمی شدند که از این تعداد، ۲۶۸ تن شرایط جسمانی آنها وخیم، ۴۴۲ تن دیگر دارای شرایط جسمانی متوسط و ۶۱۶ تن دیگر نیز جراحت اندکی داشتند.

براساس این گزارش، ۳۴۴ نظامی صهیونیست همچنان درحال درمان در بیمارستان‌های این رژیم هستند، که از این تعداد شرایط ۳۰ تن از آنها وخیم، ۲۲۷ تن از آنها شرایط جسمی متوسط و ۸۷ تن نیز دارای جراحت اندک هستند.

ساعاتی پیش نیز منابع وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ۲ نظامی این رژیم در نبردهای جنوب غزه کشته شدند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود که این نظامیان در جریان شلیک گلوله ضدزره کشته شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد که سه نظامی این رژیم در نبردهای جنوب نوار غزه به شدت زخمی شده و حالشان وخیم است.

ارتش تل آویو که از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در ۷ اکتبر هر روز قطره چکانی اسامی شماری از نظامیان کشته شده خود را اعلام می کند، با گذشت بیش از ۴ ماه از جنگ غزه، حجم خودسانسوری خود را بسیار بالاتر برده است.

بسیاری از خانوداه‌های نظامیان صهیونیست از سرنوشت فرزندان اعزامی خود به نوار غزه، اطلاع کمی دارند.

کتمان آمار حقیقی شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه غزه، به دلیل ترس از واکنش های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین های اشغالی صورت می‌گیرد.

شمار تانک ها، خودروهای زرهی، نفربرها و بولدوزرهای منهدم شده صهیونیست ها در طول جنگ غزه نیز از مرز ۹۰۰ دستگاه گذشته که خسارت سنگینی برای صهیونیست ها محسوب می‌شود؛ البته باید ده‌ها خودرو و تانک منهدم شده صهیونیست ها در شمال فلسطین اشغالی توسط حزب الله را نیز به آن افزود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->