نتانیاهو: ما در جنگی در چند جبهه هستیم فردا دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ اولین مناظره ۶ کاندیدای انتخابات ۱۴۰۳ + جزئیات وضعیت مطالب تولید شده در شبکه‌های اجتماعی با موضوع نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری (۲۳ تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۳) + اینفوگرافیک قالیباف: آرمان‌گرایی واقع‌بینانه در سیاست خارجی بهترین روش و رویکرد برای این سیاست است جمهوری آذربایجان از درگیری مرزی با ارمنستان خبر داد موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان؛ به‌مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیرخم ستاد انتخاباتی پورمحمدی در خراسان‌رضوی فعال شد دولت‌های اروپایی به وقتش اپوزیسیون‌های ایرانی را دور می‌زنند ۳۴۴ صندوق اخذ رأی به خارج از کشور ارسال شده است | بیشترین صندوق در آمریکاست اولویت‌های دولت چهاردهم در حوزه حقوق کودکان چیست؟ آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) کنعانی: ایران هر جسورِ ماجراجو را ناکام و پشیمان خواهد کرد مردم خراسان‌ بیشتر درباره کدام کاندیدا جستجو کردند؟ + اینفوگرافیک پیش‌بینی مشارکت ۵۰ درصدی در انتخابات ریاست‌جمهوری در خراسان‌رضوی برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما | امروز (یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳) تشنه روحیه جهاد سازندگی هستیم تاکید مقام ارشد یمنی بر تداوم ممنوعیت کشتیرانی به سمت بنادر اشغالی فلسطین حمله مجدد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم سوناک: لفاظی‌های هسته‌ای مقام‌های روس هیچ توجیهی ندارد
سرخط خبرها

سردار جلالی: مردم با مشارکت در انتخابات در عرصه تصمیم‌گیری کشور سهیم می‌شوند

  • کد خبر: ۲۱۱۵۲۵
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۹
  • ۱
سردار جلالی: مردم با مشارکت در انتخابات در عرصه تصمیم‌گیری کشور سهیم می‌شوند
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، گفت: مردم با حضور در صحنه انتخابات به فرد مورد نظر خود رای داده و به نوعی با رای خود در اداره کشور مشارکت خواهند کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، غلامرضا جلالی با اشاره به ضرورت حضور مردم در پای صندوق‌های رای همانند روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ بیان کرد: روز ۲۲ بهمن ماه نمادی برای انقلاب اسلامی و برای مردم ایران اسلامی است. در این روز یکپارچگی مردم در دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌ها انقلاب به نمایش درآمد و برای جهانیان روشن شد.

وی اظهار کرد: طبیعتا انتخابات یکی از عرصه‌هایی است که حضور مردم در آن ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است. مردم با حضور در صحنه انتخابات به فرد مورد نظر خود رای داده و به نوعی با رای خود در اداره کشور مشارکت خواهند کرد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای سهم خود را در حمایت از انقلاب ادا خواهند کرد. مردم با مشارکت در انتخابات در عرصه تصمیم‌گیری کشور سهیم می‌شوند. همان‌طوری که مردم در ۲۲ بهمن به صحنه آمدند قطعا در روز رای‌گیری نیز پای صندوق‌های رای حضور یافته و به توطئه‌های دشمن پاسخ می‌دهند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
0
0
جلالی خفه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->