جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد وزیر ارشاد: سال گذشته ۱۲۰هزار مجوز کتاب صادر شد ویدئو | فیلمبرداری فصل دوم سریال «Wednesday» آغاز شد + تیزر «ایزابل هوپر» رئیس هیات داوران ونیز شد مدیرمسئول روزنامه شهرآرا: سبک زندگی و اثرات تهاجم فرهنگی، دغدغه مشترک رسانه‌های ایران و عراق است برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک‌و‌نوجوان در مشهد + فیلم (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گام جدی برای تقویت تعاملات رسانه‌ای میان ایران و عراق سخنان جنجالی «کیانوش عیاری» درباره پرداخت دستمزد عواملش واکنش محمدرضا شهبازی، مجری «پاورقی» به ماجرای خبر اخراجش از تلویزیون «گودزیلا منهای یک» هم‌زمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی «آبی روشن» با بازی مهران غفوریان و مهران احمدی در راه سینما جایزه نتپک بیست‌وپنجمین جشنواره جئونجو کره جنوبی برای «گیج گاه» شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند اولین کتاب بازیگر «عطرآلود» در نمایشگاه کتاب
سرخط خبرها

کنسرت «کبیر» حسام آرین، خواننده موسیقی پاپ روی صحنه

  • کد خبر: ۲۱۲۶۷۰
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
کنسرت «کبیر» حسام آرین، خواننده موسیقی پاپ روی صحنه
حسام آرین خواننده کنسرت عاشقانه‌ها از برنامه‌های جدید خود خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز حسام آرین که به تازگی فعالیت خود را در عرصه اجرا‌های زنده آغاز کرده‌است، ضمن ارایه توضیحاتی درباره جزییات کنسرت پیش روی خود که قرار است به تهیه کنندگی امیرحسین شفیعی در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شود، بیان کرد: پس از چند کنسرت آیینی درباره امام حسین (ع)، قرار است یک کنسرت عاشقانه برگزار کنم. موضوعی که به نظرم هر هنرمندی نباید خود را محدود به یک عرصه هنری کند.

وی افزود: من حدودا از سال ۱۴۰۰ قطعاتی برای تیتراژ سریال «آقای قاضی» و «مستوران» کار کردم، چند کنسرت آیینی با نام «وداع» اجرا کردیم که مورد استقبال هم قرار گرفت و الان هم این پنجمین کنسرت ما است که قرار است در قالبی عاشقانه برگزار شود.

وی درباره علت اجرای کنسرت عاشقانه گفت: قرار نبوده همیشه یک نوع کار کنیم و چنین برنامه‌ای نداشته باشیم، منتها بنده آن چیزی را که تصور می‌کردم اولویت دارد، انجام دادم. یک کنسرت «کبیر» هم درباره ایران آماده کرده بودیم که به تعویق افتاد و حالا برنامه داریم که آن را هم در شهر‌های مختلف و تهران اجرا کنیم.

این خواننده جوان درباره مراحل آماده سازی اجرای کنسرت عاشقانه‌اش بیان کرد: قطعات اجرایی را قبلا منتشر و پخش کردیم، حال برای این کنسرت آن‌ها را جمع آوری و تنظیم مجدد کرده و برای اجرا آماده کردیم. قطعاتی، چون «پنهانی»، «نقاب»، «مستوران» و «ناگفته» به علاوه قطعات جدید که تا به حال اجرا نشده اند، آثاری هستند که در این کنسرت با همکاری سایر هنرمندان اجرا می‌کنم.

آرین در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار کرد: به نظرم هر خواننده‌ای می‌تواند در کنسرتش قطعات جدید اجرا کند و بازخورد آن‌ها را برای ضبط و اجرا از مخاطبان خود بگیرد، من هم چنین تصمیمی دارم. در این کنسرت نوازنده‌های خوب و بزرگی نیز ما را همراهی خواهند کرد.

وی درباره جذب مخاطب و اهمیت آن گفت: کلیدواژه استمرار برای یک هنرمند خیلی اهمیت دارد، یعنی یک هنرمند توجه کند که اگر مسیر هم مشکلاتی داشته باشد، با استمرار جامعه مخاطب خود را پیدا می‌کند و من هم تمام سعی ام این است که در این شرایط کار‌هایی را که از دستم بر می‌آید با تمام نقیصه‌ها، کمبود‌ها و مشکلات انجام دهم. تلاش کنیم، از پا نایستیم و پرقدرت جلو بروم.

این خواننده در پایان درباره برنامه‌های آینده خود در عرصه کنسرت‌ها توضیح داد: پس از این کنسرت، پروژه «کبیر» که اجرایی با موضوعیت و محوریت تاریخ ایران است در شهر‌های مختلف کشور پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد. البته برنامه ریزی‌هایی هم برای برگزاری کنسرت «عاشقانه ها» در شهر‌های مختلف انجام گرفته که بتوانیم این مسیر را ادامه و استمرار بدهیم.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->