کامنت ویژه اوسمار برای شهاب زاهدی + عکس آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟ ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟ جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تیرحامیان مدیران امتحان پس داده استقلال به سنگ خورد حجازی: ۵ فینال پیش روی استقلال باقی مانده دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم!
سرخط خبرها

نظری: برای مسکن و اشتغال ورزشکاران برنامه های ویژه‌ای داریم

  • کد خبر: ۲۱۳۰۵۰
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
نظری: برای مسکن و اشتغال ورزشکاران برنامه های ویژه‌ای داریم
استاندار خراسان رضوی گفت: شرایط ویژه ای را برای مسکن و اشتغال ورزشکاران و افتخارآفرینان تدارک دیده ایم که آماده ارایه است.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران ورزشکاران استان در مسابقات هانگژو گفت: تقدیر و تشکر می‌کنم از تمام عزیزانی که در این حوزه فعالیت کردند، چه ورزشکاران و چه مدیران و مربیان دلسوزی که در پشت صحنه فعال بودند.

وی افزود: بدون شک باید ازخودگذشتگی شما ورزشکاران و عزیزان را ارج نهاد و مطمینا اگر این از خودگذشتگی در میان شما نباید منتج به این اتفاقات نمی‌شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: حضور جوانان و نوجوانان که با این خصایص افتخارآفرینی میکنند و در قالب الگو برای سایر ورزشکاران می‌شوند هم قابل تقدیر و ویژه است. برای رسیدن به نقاط اوج و افتخار آفرینی قاعدتاً نیاز به تلاش و از خودگذشتگی بیشتری است که شما عزیزان این را به خوبی نشان دادید و ما هم این اتفاقات را رصد و تقدیر می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: گرفتار انباشتی از مشکلات و معضلاتی هستیم، اما به طور جدی به فکر رفع زیرساخت‌ها و ایجاد فضا‌های ورزشی هستیم. برنامه ریزی‌های خوبی در این خصوص انجام دادیم و امیدواریم به زودی منابع مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های ورزشی را تامین کنیم.

نظری عنوان کرد: در مجموعه استانداری بصورت ویژه‌ای از ورزش حمایت میکنیم. در خصوص شرایط مسکن برای ورزشکاران، براساس شرایط و قواعدی که در طرح نهضت ملی مسکن وجود داشته باشد، برای تامین اقدام خواهیم کرد. این اتفاق را در عموم شهر‌های استان خراسان رضوی فراهم کردیم که قابلیت اجرا دارد.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در خصوص اشتغال هم باید بگویم که براساس توانمندی و تمایل متقاضیان اقدام خواهیم کرد. برای بحث تسهیلات هم در حوزه اشتغال امکان مساعدت داریم و افرادی که واجد شرایط باشند را تحت پوشش قرار خواهیم داد. همچنین شرایط مهارت آموزی را برای عزیزان ورزشکار و جامعه افتخار آفرین خراسان رضوی فراهم کرده ایم که می‌توانیم ارایه دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->