معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن!
سرخط خبرها

دلیل آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی مشخص شد

  • کد خبر: ۲۱۳۱۱۵
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
دلیل آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی مشخص شد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی برآورد کارشناسان این سازمان را در خصوص علت وقوع حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی تهران اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز قدرت‌الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران بزرگ اظهار کرد: برآورد کارشناسان ما در مورد علت آتش‌سوزی بیمارستان گاندی اتصالی برق در اتاق کانون آتش‌سوزی است، اما این نظر نهایی نیست. ضمن اینکه اعلام نتیجه نهایی در این ارتباط زمان‌بر است.

به گفته وی، یکی از دلایلی که ما در اطفای حریق بیمارستان گاندی موفق بودیم و نگذاشتیم آتش به بخش اصلی بیمارستان که نمای کامپوزیت هم داشت سرایت کند، نردبان‌های بلند آتش‌نشانی بود.

وی در خصوص دیگر بیمارستان‌های ناایمن شهر تهران افزود: یکحرکتی در حال انجام است و جلساتی در مراکز درمانی برگزار شده، به طوری که در ۱۸ ماه اخیر وضعیت بسیار خوبی در این بخش داریم. ولی انتظار است، از آنجا که مراکز درمانی جا‌های مهمی هستند، ایمنی آن‌ها ۱۰۰ درصد شود.

محمدی در خصوص ایمنی بازار پایتخت هم گفت: بازار تهران با توجه به جمعیتی که در آن تردد می‌کنند و بافت فرسوده‌ای که دارد، جای بسیار حساس و مهمی است. ما در قلب بازار در حال فعالیت هستیم و ایستگاه‌هایی را اضافه، تجهیزات خاصی را خریداری کرده و بازدید‌های خود را بیشتر کردیم. علاوه بر این، کسبه بازار هم باید مراقب باشند.

وی تاکید کرد: حتی اگر در حوادث تلفات جانی نداشته باشیم، می‌تواند به خسارت‌های مادی زیادی منجر شود که قابل جبران نیست. نکته دیگر اینکه کسبه می‌توانند با مبلغ خیلی کمی محل کسب خود را ایمن‌سازی و از ایجاد خسارت در صورت بروز حوادث احتمالی جلوگیری کنند.

آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی عصر پنجشنبه پنجم بهمن سال جاری رخ داد و با تلاش همه جانبه، چندساعته و تحسین‌برانگیز آتش‌نشانان پایتخت از ۱۵ ایستگاه آتش شانی مهار شد.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->