هنرمندانی که دل در گرو حسین (ع) دارند | روایتی از حضور اصحاب رسانه و هنر مشهد در هیئت مذهبی ماه + فیلم یک تنگ بلور در میدان مین آداب استغفار و توبه چیست؟ امام‌سجاد(ع) مظهر تقوا و تواضع است تضمین بقای دین و سلامت اجتماع با امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر نگاهی به بینش و منش واعظ شهیر مرحوم آیت ا... غلامرضا دهشت| عالم خیراندیش ۶ نمایش آیینی و تعزیه‌خوانی در محرم و صفر مجوز اجرا گرفتند ویژه‌برنامه‌های عزاداری دهه دوم محرم در حرم امام‌رضا(ع) خواب ممنوع، روزِ بیداری است! یادی از شیخ احمد کافی به‌مناسبت سالگرد درگذشت این واعظ محبوب ۲۰۰ مسجد استان در رویداد نوجوانانه تربیتی «هشتادیوم» پای کار هستند بازخوانی اهداف بنیادین قیام عاشورا در آینه عقل و نقل رونمایی از طرح حفظ تصویری قرآن کریم در مشهد + فیلم پژمان‌فر: باید بی‌سوادی قرآنی را در کشور برطرف کنیم پیش‌بینی تشرف بیش از ۵۰۰ هزار زائر پیاده به مشهد در دهه پایانی صفر چراغ روشن خیمه روشنی چراغ دل است طلایه دار وحدت | یادی از مرحوم آیت الله محمد کفعمی خراسانی، هم زمان با سالروز رحلتش فلسفه خلقت در تبیین سیدالشهدا (ع)
سرخط خبرها

اجتماع بزرگ منتظران ظهور در مشهد برگزار شد + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۳۶۷۱
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
اجتماع بزرگ منتظران ظهور در مشهد برگزار شد + فیلم
همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت امام عصر (عج) اجتماع بزرگ مردمی منتظران ظهور در عرصه میدان شهدای مشهد و در جوار حرم منور رضوی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکهزار و صد و نود سال از میلاد آن مردی که تمام پیامبران و رسولان، بر ظهور او و عدل و داد حضور او بشارت داده‌اند، می‌گذرد. آن امامی که خاتم امامت است و منجی عالم. آن امامی که اقامه کننده حق و عدل است و منتقم خون‌های پاکی که بر زمین ریخته شد. آن امامی که روش و منش او همانند پیامبر رحمت است و میراث بهترین خلق خدا بر روی زمین. آن امامی که مخاطب ندبه‌های شیعه مرتضی علی است و بنا بر اعتقاد مذهب اثنی عشری، اعمال شیعیان او هر صبح و شام به حضورش عرضه می‌شود.

امروز، نیمه شعبان ۱۴۴۵ هجری قمری، شیعیان و منتظران امام عصر (عج) در جای جای این کره خاکی، گرد هم آمده‌اند و در اجتماعات خرد و کلان، تعجیل در ظهور او را از خدای متعال مسئلت می‌کنند. این مراسم، سال‌ها است که با عنوان «منتظران ظهور» در سراسر ایران اسلامی برگزار می‌شود و امروز نیز منتظران ظهور، گرد هم آمده‌اند تا تعجیل در ظهور منجی عالم را از درگاه خدای متعال بخواهند.

در مشهد مقدس نیز اجتماع بزرگ منتظران ظهور در عرصه میدان شهدا و در جوار حرم مطهر رضوی آغاز شد. زن و مرد، پیر و جوان و خرد و کلان، در واپسین روز‌های سال و زیر بارش رحمت الهی، گرد هم آمده‌اند و به دعا و ندبه به درگاه خدای متعال مشغولند.

اما پس از دعای فرج و ذکر ذاکران اهل بیت (ع) زائران و مجاوران منتظر با چشمانی اشکبار و با ذکر «یا مهدی» بر لب،‌ به سمت حرم مطهر رضوی رهسپار شدند تا ضمن عرض تهنیت میلاد مسعود ولی عصر (عج) به محضر امام رئوف، آن حضرت را واسطه قرار دهند تا خداوند متعال، امر فرج منجی عالم را مقدر کند تا به واسطه ظهور آن حضرت، بساط ظلم و ستم و تیرگی از عالم برچیده شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->