چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

آیا مدارس اردبیل فردا سه شنبه (۸ اسفند ۱۴۰۲) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۲۱۳۹۹۲
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱
آیا مدارس اردبیل فردا سه شنبه (۸ اسفند ۱۴۰۲) تعطیل است؟
آموزش و پرورش استان اردبیل درباره نحوه فعالیت مدارس اردبیل اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص نحوه استمرار فعالیت‌های آموزشی مدارس در روز دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل، نیر، هیر و گرمی فعالیت‌های آموزشی دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی و کلیه مدارس استثنایی در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

در مشگین شهر دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه اول روستایی در نوبت صبح به صورت غیر حضوری خواهد بود. در خلخال دوره‌های پیش دبستانی، ابتدایی متوسطه دوره اول و مدارس استثنایی در نوبت صبح بصورت غیر حضوری خواهد بود.

همچنین در کوثر، لاهرود و ارشق دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی غیرحضوری بوده و دوره‌های متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

منبع: صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->