سازمان ملل: خواستار خویشتنداری تل آویو-بیروت هستیم رهبر معظم انقلاب: انقلاب اسلامی دخالت در امور کشور را به مردم هدیه کرد | خداوند رئیس‌جمهور عزیز جدیدمان را توفیق بدهد اهداف عالی را محقق کند+ فیلم سخنگوی شورای نگهبان: ریاست جمهوری پزشکیان همزمان با تنفیذ آغاز خواهد شد وزیر کشور در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری: دوره زمانی ۳۵ روزه انتخابات متاثر از فضای اندوه بار شهادت رئیس جمهور خدوم و همراهانش بود پزشکیان در مراسم تنفیذ: سپاسگزار رهبر معظم انقلاب و خاک پای ملت شریف ایران هستم | قول می‌دهم با تمام وجود به مردم خدمت کنم+ فیلم متن حکم تنفیذ مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهور، جمهوری اسلامی ایران + فیلم به یاد شهید رئیسی؛ از تنفیذ تا شهادت مراسم تنفیذ و اعطای حکم رئیس جمهور منتخب توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی + عکس و فیلم اهدای «شرح نهج‌البلاغه» نوشته رهبرمعظم انقلاب به رئیس جمهور منتخب کار رسمی دولت چهاردهم؛ امروز پس از تنفیذ توسط رهبر انقلاب آغاز می‌شود حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مزارع شبعا (۷ مرداد ۱۴۰۳) کشته شدن یک نظامی اسرائیلی دیگر در نوار غزه واکنش‌ها به کشتار «مجدل شمس» توسط اسرائیل موشک ضدهوایی "اسرائیل"، علت حادثه مجدل شمس بوده است قالیباف: عزم مجلس شورای اسلامی برای حداکثر تعامل با دولت چهاردهم است حمله حزب‌الله به سامانه پهپادی اسرائیل + فیلم (۶ مرداد ۱۴۰۳) شمار کشته‌های حمله به مجدل شمس در جولان اشغالی سوریه به ۱۱ نفر رسید دفتر ناتو در اردن مرکز هماهنگی و پشتیبانی از امنیت اسرائیل است تجمع اعتراضی علیه تعطیلی مرکز اسلامی مسلمانان در فرانکفورت آلمان تظاهرات علیه نتانیاهو در تل‌آویو ادامه دارد + فیلم (۶ مرداد ۱۴۰۳) اظهارات تحریک‌آمیز مقامات صهیونیست در پی حادثه «مجدل شمس»
سرخط خبرها

غلامرضا بصیری‌پور: مجلس جای استراحت نیست!

  • کد خبر: ۲۱۴۱۱۲
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
  • ۱
غلامرضا بصیری‌پور: مجلس جای استراحت نیست!
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب خراسان رضوی با بیان اینکه افرادی باید به مجلس بروند که بتوانند مسائل مختلف ایجاد شده را شفاف‌سازی کنند، گفت: حدود ۲۰ تا ۳۰ مسئله پیچیده و موثر در جامعه وجود دارد که افکار عمومی درگیر آن است و باید نمایندگان مجلس بتوانند آن‌ها را شفاف‌سازی کنند.

غلامرضا بصیری‌پور در گفت‌وگو با شهرآرانیوز یادآور شد: مسائلی مانند خشکسالی، موضوعات معیشتی مردم، اختلاس‌ها و حقوق نمایندگان مجلس افکار عمومی را درگیر کرده و نمایندگان باید بتوانند این مسائل را شفاف کنند.

وی با طرح این سوال که چرا هیچ‌وقت موضوع حقوق نمایندگان شفاف‌سازی نمی‌شود، افزود: اگر همین موضوع روشن شود، اعتمادسازی میان مردم شکل می‌گیرد، رضایت افزایش می‌یابد و به دنبال آن نیز مشارکت در انتخابات بیشتر خواهد شد.

این فعال سیاسی اصول‌گرا با تاکید بر اینکه مجلس باید از افراد متخصص تشکیل شود، ادامه داد: مجلس باید یک کمیسیون حقوقی تخصصی داشته باشد تا این تعداد از لوایح میان مجلس و شورای نگهبان به خاطر مسائل حقوقی در رفت‌وآمد نباشد.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب خراسان رضوی با بیان اینکه مجلس جای استراحت نیست، گفت: مجلس جای نمایندگان باجسارت و قدرتمند است تا مسائل مردم را بیان کرده و پیگیر حل آنان باشند.

بصیری‌پور یادآور شد: در حال حاضر احزابی مانند جبهه ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی هستند که افرادی با این ویژگی‌ها را انتخاب کرده و به مردم معرفی می‌کنند. انتخاب کردن براساس لیست‌های اعلام شده از سوی احزاب، باعث می‌شود بعد از انتخابات نیز مطالبه‌گری از سوی احزاب اتفاق بیفتد.

این فعال سیاسی اصول‌گرا با بیان اینکه یک نماینده مجلس باید سه کار اساسی را انجام دهد، گفت: قانون‌گذاری، نظارت و رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم از این فعالیت‌هاست.

وی افزود: در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین مشکلات مملکت، حاکمیت دلال‌ها در اقتصاد است که باید دست آنان از اقتصاد کشور کوتاه شود. نمایندگان باید با وضع قوانین و نظارت مستمر بتوانند مشکلات مردم را حل کنند و البته این موضوع نباید فقط در زمان انتخابات فعال و بعد هم خاموش شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
0
0
غلومی
خدا وکیلی دیگه خبرگان جای خوابه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->