ویدیو صحبت های امیر حاج‌رضایی در مراسم تدفین فرزندش نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دوستانه آرسنال و منچستریونایتد| قبراق مثل توپچی‌ها پخش زنده بازی دوستانه منچستریونایتد و آرسنال (۷ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی دوستانه منچسترسیتی و آث میلان (۷ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کلینتون انجیه، بازیکن مدنظر استقلال کیست؟ + سوابق و فیلم بازی‌ها درخشش دوباره طارمی برای اینتر+ ویدیو گل‌های طارمی به لاس‌پالماس پیگیری برای بازگشت ملی پوش مغضوب قلعه نویی، سوژه ماساژور معروف! واکنش مهسا جاور به انتقادات از لباس کاروان اعزامی ایران به المپیک پاریس+ فیلم هافبک پرسپولیس از این تیم جدا می‌شود؟ رقم قرارداد سیدجلال با پرسپولیس مشخص شد ناراحتی گاریدو از لغو اردوی پرسپولیس در هلند رقم قرارداد پورعلی گنجی با پرسپولیس چقدر است؟ تاریخ و ساعت بازی دوستانه منچستریونایتد و آرسنال | محک غول‌های انگلیسی در آمریکا ماجرای توهین آرش رضاوند به هواداران استقلال چیست؟ + عکس عملکرد تازه‌ترین تمدیدی استقلال: یک فصل ۳ گل زده! ستاره جدید منچسترسیتی ظهور کرد رئال آماده هایجک دی‌لیخت دنی اولمو در یک قدمی بارسلونا فیلم | پرش‌های زیبای مهدی الفتی در مرحله مقدماتی ژیمناستیک المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۶ مرداد ۱۴۰۳) شکایت بیرانوند از پرسپولیس| شکاف عمیق‌تر شد
سرخط خبرها

وزیر ورزش: پاداش مدال‌آوران بازی‌های هانگژو اوایل سال آتی پرداخت می‌شود

  • کد خبر: ۲۱۴۱۵۴
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
وزیر ورزش: پاداش مدال‌آوران بازی‌های هانگژو اوایل سال آتی پرداخت می‌شود
وزیر ورزش و جوانان از پرداخت پاداش مدال آوران بازی‌های آسیایی هانگژو در اوایل سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، کیومرث هاشمی در حاشیه فینال لیگ برتر والیبال زنان در جمع خبرنگاران بیان کرد: حضور زنان در لیگ‌های ورزشی می‌تواند در توسعه ورزش ایران نقش داشته باشد. والیبال یکی از رشته‌های پرطرفدار در ایران است و برگزاری لیگ بانوان می‌تواند به توسعه این رشته کمک کند. از همه عزیزانی که در امر باشگاه‌داری کمک می‌کنند، تشکر می‌کنم. در ابتدای راه هستیم اعتقاد داریم توسعه ورزش بانوان می‌تواند از دل باشگاه‌ها شروع شود.

او ادامه داد: خوشبختانه در اکثر رشته‌های ورزشی لیگ داریم. این لیگ‌ها به تقویت تیم‌های ملی ما می‌توانند کمک کنند و وزارت ورزش و فدراسیون‌ها هم از برگزاری لیگ‌ها حمایت می‌کنند.

هاشمی در پاسخ به این پرسش که پاداش بازی‌های مدال آوران بازی‌های آسیایی هانگژو چه زمانی پرداخت می‌شود و پاداش مدال آوران المپیک پاریس چه زمانی قرار است تعیین شود؟ گفت: پرداخت پاداش بازی‌های آسیایی جزو برنامه‌های ما است و هنوز سال تمام نشده است. تلاش ما بر این است اوایل سال آینده با حضور رئیس جمهور مراسم تجلیل از مدال آوران را برگزار کنیم و پاداش این عزیزان را تقدیم کنیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->