ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی سهم اندک ادبیات معاصر در دانشگاه مسئله ساده انگاشتن امری به غایت پیچیده | دقایقی پای درددل‌های دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض»
سرخط خبرها

ماجرای پیوستن «محمد معتمدی» به فصل دوم «آوای جادویی»

  • کد خبر: ۲۱۴۲۲۴
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
ماجرای پیوستن «محمد معتمدی» به فصل دوم «آوای جادویی»
محمد معتمدی خواننده درباره چگونگی پیوستنش به برنامه «آوای جادویی» سخن گفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمد معتمدی گفت: به پیشنهاد دوست عزیزم امیر بشیری به جمع عوامل این برنامه اضافه شدم که پیش از با هم نمایش «کلنل» را روی صحنه داشتیم. با توجه به اینکه به جز من امیرحسین مدرس عزیز و همچنین خانم فلورا سام هم جزو میزبانان بودند، احساس کردم جمع خوبی است و می‌توانیم هم مباحث خوبی را مطرح کنیم و هم در این گفتگو‌ها نکاتی مطرح خواهد شد که می‌تواند برای مردم جذاب باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بخش موسیقی اقوام این برنامه نیز در پذیرش حضور در برنامه موثر بوده است، گفت: حضور من در این برنامه چندان ربطی به موسیقی ندارد. بیشتر جنبه مواجهه با گوناگونی فرهنگ و آداب و رسوم ایران دارد، به عنوان یک شهروند و به عنوان کسی که در حوزه کاری خودم تا حدودی مردم مرا می‌شناسند، به عنوان فعال حوزه موسیقی صرفا با فرهنگ‌ها و افراد مختلف، آداب و رسوم مختلف، گویش‌ها، موسیقی‌ها و… مواجه می‌شویم.

معتمدی در پاسخ به این پرسش که با توجه به شناختش نسبت به اقوام مختلف و اهالی موسیقی، آیا چیزی در این برنامه بوده که او را غافلگیر کند و فکر کند استانی در حوزه موسیقی مغفول مانده است، گفت: کلا موسیقی نواحی ما مغفول مانده است، زیرا این نوع موسیقی نیاز به یک سری حمایت‌های حداقلی از سوی متولیان فرهنگی کشور دارد، ولی آن حمایت حداقلی هیچ وقت صورت نگرفته و به همین دلیل این گونه هنر‌ها برای معرفی خودشان به جامعه و خصوصا نسل جوان در دوران جدید دچار مشکل بودند و حتی برای گرفتن سالن، فروش بلیت و… یک موانع بزرگی سر راهشان هست که تقریبا می‌توان گفت اجراهایشان نشدنی شده است و چرخه اقتصادی این گونه موسیقی بدون حمایت متولی فرهنگی و بدون حمایت‌های حاکمیتی چشم‌اندازی برای چرخیدن ندارد.

وی درباره تاثیر برنامه «ایران دوست‌داشتنی» و کشف استعداد‌ها در این برنامه گفت: از بین همین دوستانی که در برنامه حضور یافتند، خیلی از هنرمندان را دیدم که اگر یک سیستم یا سازوکاری به صورت منظم برای معرفی و ارائه کار آن‌ها تدبیر شود، می‌توانند کاملا در روند فرهنگی و هنری جامعه تاثیر بگذارند و به عنوان یکی از چهره‌های شاخص موسیقی قد علم کنند. این برنامه تا آنجا که وظیفه معرفی داشته به خوبی عمل کرده، اما اینکه یک هنرمندی که یک جلسه در این برنامه شرکت می‌کند، می‌تواند این روند را ادامه دهد و کار تولید کند و استمرار در ارائه اثر داشته باشد، تا حدودی به خود آن هنرمند بستگی دارد و ساز و کاری که برای حمایت از او فراهم باشد.

این خواننده درباره حمایت و روند پرورش استعداد‌های کشف شده در برنامه‌های قبلی مثل «آوای جادویی» گفت: با چند نفر از آن افراد مشغول انجام یک سری کار‌ها هستیم، قطعاتی را ضبط کرده‌ایم و در یک فرصت مناسب منتشر می‌شود و در معرض استفاده مردم قرار خواهد گرفت.

وی درباره فصل دوم «آوای جادویی» نیز بیان کرد: فصل دوم «آوای جادویی» در مرحله پیش تولید است و کار‌های پیش تولید تا حدود زیادی انجام شده و باید به زودی تولید آغاز شود که چنانچه مسائل مالی و اداری آن مشخص شود، به زودی آغاز خواهد شد و ترکیب داوران هم همچون فصل قبل خواهد بود.

معتمدی در پایان با اشاره به اینکه از طریق برنامه «ایران دوست‌داشتنی» با برخی شهر‌ها از جمله جهرم و جیرفت آشنا شده که برایش جذاب است و علاقه‌مند است که به این شهر‌ها سفر کند، گفت: امیدوارم حضورم در این برنامه مفید بوده باشد و بتوانم در حد سهمی که در این برنامه دارم، در معرفی این شهر‌ها و فرهنگ‌ها موثر بوده باشم.

منبع: صبا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->