درخواست دوباره زلنسکی برای دریافت تسلیحات نخست وزیر عراق و ولی‌عهد سعودی بر پایان جنگ غزه تاکید کردند بلینکن به دنبال برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه انهدام چند پهپاد تروریست‌ها در لاذقیه سوریه + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی حزب‌الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حماس خروج احتمالی رهبران خود از غزه را تکذیب کرد بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد بازداشت موعود شمخانی تایید شد انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی کاخ سفید وزیر خارجه بحرین پس از ۱۳ سال وارد دمشق شد نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا وزیر کشور: اجرای طرح انسداد مرز‌ها در حال پیگیری است کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وزیر صمت: قاعده‌مند کردن اقتصاد بسیار ضروری، اما زمان‌بر است

  • کد خبر: ۲۱۴۲۹۵
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
وزیر صمت: قاعده‌مند کردن اقتصاد بسیار ضروری، اما زمان‌بر است
وزیر صمت گفت: قاعده‌مند کردن اقتصاد بسیار ضروری است، اما این‌ها زمان بر است. اگر ما بتوانیم رفع ناترازی را به سمتی ببریم که خود بازار این کار را انجام دهد مطلوب است.

به گزارش شهرآرانیوز، عباس علی آبادی وزیر صمت در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: مصوبه خودرو جانبازان ابلاغ شده است و این موضوع باید توسط خودجانبازان دنبال شود و امیدواریم پدیده خودرو به وضعیت عادی برگردد و تمام تلاش ما همین در این جهت است.

وی افزود: زیان‌ده بودن خودروسازان باید بررسی شود و خود خودروسازان باید این موضوع را بیان کنند البته من فکر نمی‌کنم این شرایط برای خودرورسازان حاکم باشد و اطلاعات دقیق‌تری از این ندارم. سیاست وزارت صمت این است که خودرو تبدیل به کالای مصرفی شود و روزانه بیش از ۵۰۰۰ خودرو در اختیار مردم گذاشته می‌شود البته یک مقداری التهابات دیگر به این بازار دامن می‌زند که باید آن را هم آرام کنیم.

علی آبادی درباره مشکلات واردات موبایل گفت: از این جنس ناملایمات در اقتصاد ما وجود دارد که باید کمک کنیم تجارتمان بر یک مدار عادی برگردد و ما کمتر در این حوزه دخالت کنیم. در لوازم خانگی وضعیت خوبی داریم و باید بازار را به سمت رقابتی شدن ببریم و مردم نباید فریب برخی را بخورند و باید جلوی تقلب در بازار را بگیریم. خوشبختانه در بخش صنعت وضعیت خوبی داریم.

وزیر صمت گفت: به نظرمن قاعده‌مند کردن اقتصاد بسیار ضروری است، اما این‌ها زمان بر است. اگر ما بتوانیم رفع ناترازی را به سمتی ببریم که خود بازار این کار را انجام دهد مطلوب است و اگر ما بخواهیم این کار را با دستور جلو ببریم فقط عده‌ای سود می‌کنند و سعی می‌کنیم با واردات ناترازی را برطرف کنیم. اگر ما بتوانیم شرایط را به نحوی متناسب کنیم که نیاز و عرضه متناسب باشد سفره مردم سامان می‌گیرد ما داریم تلاش می‌کنیم که سیستم نظارت مردمی باشد و مردم کمک کنند تا جلوی سو استفاده گرفته شود.

ادامه دارد...

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->