سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکابزن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است* | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال رفتار عجیب و تکراری هواداران فوتبال ایران | گزینه خارجی استقلال منتفی شد؟ عمر خربین در راه تراکتور؟
سرخط خبرها

کاپیتان مشهدی تیم ملی فوتسال در تیم منتخب اسپانیا + عکس

  • کد خبر: ۲۱۵۳۲۳
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
کاپیتان مشهدی تیم ملی فوتسال در تیم منتخب اسپانیا + عکس
ستاره مشهدی تیم ملی فوتسال در تیم منتخب هفته لیگا ناسیونال اسپانیا قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، روند گلزنی حسین طیبی در فوتسال اسپانیا همچنان ادامه دارد و او پس از اینکه در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری موفق شد دروازه رئال بتیس را باز کند و پس از آن هم در لیگا ناسیونال اسپانیا مقابل کارتاخنا گلزنی داشته باشد، در دیدار اخیرشان برابر کوردوبا نیز چنین کاری را تکرار کرد.

تیم فوتسال مایورکا پالما که ۹ روز قبل در مسابقه حساس مقابل کارتاخنا با گلزنی حسین طیبی و سالار آقاپور به برتری پنج بر یک رسیده بود، در دیدار اخیرش هم توانست با گل‌های طیبی و مسلم اولادقباد از سد کوردوبا عبور کند و شرایطش در جدول بهتر شود.

کاپیتان مهشدی تیم ملی فوتسال در تیم متخب لالیگا + عکس

حسین طیبی در جریان پیروزی ۴ بر ۲ مایورکا پالما در لیگا ناسیونال اسپانیا مقابل کوردوبا توانست دو گل تماشایی بزند و با عملکردش در تیم منتخب هفته بیست و یکم این رقابت‌ها هم قرار بگیرد.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی برای چهارمین بار در فصل جاری در تیم منتخب هفته لیگا ناسیونال اسپانیا قرار گرفت که با دبل مقابل تیم کوردوبا موفق شد آمار گل‌های خود را به ۱۳ گل در این فصل برساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->