مشکلات ناشی از «شکاف لب» در کودکان مرگ ۴ کودک زیر ۵ سال با مواد مخدر در خراسان رضوی مرگ نوجوان ۱۱۰ کیلویی زیر تیغ جراحی زیبایی در تهران غرق‌شدگی در بهار ۱۴۰۳ جان ۲۸۳ ایرانی را گرفت قتل مادربزرگ و عمو به‌خاطر ارثیه در جنوب تهران نجات ۴۵۵۰ فرزند از سقط جنین خودکشی عروس ۲۴ ساله به علت اختلاف بر سر تالار عروسی! افشای شکنجه وحشیانه پسر معلول در اسارتگاه مرد بی‌رحم برادرکشی بیخ گوش مادر و خواهر | جسد برادرم را در باغچه دفن کردم قطع عضو شهروند تهرانی در قدرت‌نمایی اراذل و اوباش| دو شرور سابقه دار دستگیر شدند حریق یک کارگاه بزرگ چندمنظوره در جاده سیمان| یک آتش نشان مصدوم شد (۹ مرداد ۱۴۰۳) تولید پلیمرهای انتقال دارو به سلول‌های سرطانی توسط پژوهشگران مشهدی نتیجه پایه یازدهم اعلام شد + لینک مشاهده نتایج (۹ مرداد ۱۴۰۳) صدور بیش از ۳۸ هزار گذرنامه زیارتی در خراسان رضوی درمان جدید برای طاسی سر مردان گشت‌های ویژه پلیس آگاهی ۱۴۵۱ خودروی مسروقه در سراسر کشور را کشف کردند حجامت یا اهدای خون | حجامت کنیم یا خون هدیه کنیم؟ عوارض استفاده از ماهی‌تابه‌های نچسب | «تب دود» چیست؟ وزش باد‌های غبارآلود ۱۲۰ روزه در خراسان رضوی و استان‌های شرقی کشور کمبود گروه‌های خونی A مثبت و منفی در خراسان رضوی
سرخط خبرها
به منظور حفظ سلامت مادران و کودکان از کرونا صورت گرفت؛

راه‌اندازی ۱۵ پایگاه ویژه مراقبت مادر و کودک در مشهد+آدرس

  • کد خبر: ۲۱۵۶۰
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
راه‌اندازی ۱۵ پایگاه ویژه مراقبت مادر و کودک در مشهد+آدرس
مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از راه اندازی ۱۵ پایگاه ویژه مراقبت مادر و کودک جهت حفظ سلامت مادران و کودکان از کرونا خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمد احمدیان اظهار کرد: همزمان با شیوع بیماری کووید‏-۱۹ در استان خراسان رضوی، مدیریت سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه با هدف کاهش تردد و نیز کاهش احتمال انتقال ویروس، اقدام به حذف موقت و تعویق برخی خدمات مراقبتی و موکول نمودن آن به ماه‌های آتی کرد.

 

وی با تاکید بر اهمیت دو گروه از خدمات با توجه به نقش ویژه‌ای که در تأمین و حفظ سلامت گروه‌های هدف دارند، گفت: این خدمات کماکان و با اولویت در واحد‌های بهداشتی جاری است و انجام برنامه واکسیناسیون کودکان و خدمات مراقبت مادران باردار با رعایت حداقل مراقبت‌های ضروری از جمله این خدمات به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید: آخرین آمار از وضعیت کرونا در خراسان رضوی تا ۲۸ اسفند/بستری ۳۳۹۷ بیمار مشکوک به کرونا



دکتر احمدیان افزود: در راستای تداوم انجام این خدمات و نیز ایجاد محیطی سالم و جدا از سایر واحد‌های خدمتی، این مدیریت اقدام به راه اندازی پایگاه‌های مراقبت ویژه مادر و کودک نمود.

 

وی خاطرنشان کرد: این پایگاه‌ها صرفا ارائه خدمات به دو گروه فوق را انجام داده و با توجه به تمهیدات اتخاذ شده در این واحد‌ها رعایت کلیه شرایط مرتبط با جلوگیری از انتشار عفونت و آلودگی انجام می‌پذیرد.

 

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه با بیان اینکه مراجعین می‌توانند با اطمینان خاطر جهت دریافت خدمات واکسیناسیون کودکان و مراقبت‌های مادران باردار به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

 

لیست اسامی و آدرس پایگاه‌های فوق در کلان شهر مشهد:
راه‌اندازی ۱۵ پایگاه ویژه مراقبت مادر و کودک در مشهد+آدرس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->