نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر» تاریخ و ساعت بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ | انتظار برای نمایش دو جین ستاره انگلیسی
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی نیان الکترونیک و چادرملو در لیگ والیبال | نیان با ترکیبی متفاوت در اردکان

  • کد خبر: ۲۱۵۶۱۲
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
تاریخ و ساعت بازی نیان الکترونیک و چادرملو در لیگ والیبال | نیان با ترکیبی متفاوت در اردکان
تیم‌های نیان الکترونیک مشهد و چادرملو اردکان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال، چهارشنبه ۱۶ اسفند به مصاف یکدیگر می‌‎روند.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته بیست و پنجم و ماقبل پایانی لیگ برتر والیبال، فردا، چهارشنبه، ۱۶ اسفند ماه با برگزاری ۷ دیدار آغاز می‌شود. نیان الکترونیک مشهد نیز در این هفته از ساعت ۱۵ مهمان چادرملو اردکان خواهد بود.

نیانی‌ها در حال حاضر با ۸ برد در جایگاه دوازدهم لیگ برتر والیبال قرار دارند و با شکستی که هفته گذشته برابر هورسان داشتند، حضورشان در پلی‌آف سقوط قطعی شد و نتوانستند از منطقه خطر فرار کنند. در حال حاضر هورسان رامسر با ۱۱ برد در رده دهم جدول قرار قرار دارد و حتی اگر نیان الکترونیک در ۲ بازی آینده خود هم به برتری برسد، نمی‌تواند در رده دهم قرار بگیرد.

بدین ترتیب، به نظر می‌رسد حامد صمدی، سرمربی نیانی‌ها برای ۲ دیدار آتی خود از ترکیبی متفاوت و جوان استفاده کرده و به بازیکنان اصلی خود استراحت دهد تا در در مرحله پلی‌آف تمام بازیکنان خود را در شرایط ایده‌آل تری در اختیار داشته باشد.

از باشگاه نیان الکترونیک خبر رسیده که حامد صمدی برای این دیدار پوریا یلی، فرهاد سال افزون، مهرداد شیبانی، علی حاجی محمدی، محمدرضا مشهدی، امیر رامشینی و محمدامین رفیعی طلب را به اردکان نبرده و استراحت داده تا تمرینات خود را در مشهد دنبال کنند. به این لیست باید نام امیر پژومان، امیرمحمد گل‌زاده، حمزه نیک بین  و محمد غفاریان را نیز اضافه کرده که به دلیل مصدومیت نمی‌توانند نیان را در چند بازی آینده همراهی کنند.

در حال حاضر مس رفسنجان با ۹ برد، نیان الکترونیک با ۸ برد، شهرداری گنبد با ۷ برد و سایپا با ۱ برد در رده‌های یازدهم تا چهاردهم لیگ برتر والیبال قرار دارند و اگر در ۲ هفته پایانی تغییری در جایگاه تیم‌ها ایجاد نشود، مس باید در پلی‌آف سقوط به مصاف ساپیا و نیانی‌ها به مصاف شهرداری گنبد بروند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->