حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتا متوقف می کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی خشم کابینه نتانیاهو از مشاور امنیت داخلی به دلیل اعتراف به ناتوانی ارتش اسرائیل سفیر آمریکا: زمان آتش بس در غزه و پایان ناسازگاری حماس فرا رسیده است قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است + فیلم حمله موشکی یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی (۵ تیر ۱۴۰۳) آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد حماس: مردم فلسطین برای روز بعد از جنگ تصمیم می‌گیرند هنیه: توافقی که آتش‌بس و پایان تجاوزها را شامل نشود، قابل پذیرش نیست وزیر دفاع آمریکا:جنگ میان اسرائیل و حزب‌الله می تواند به جنگ منطقه‌ای منجر شود تلفات جسمی و روانی ۶۲ هزار صهیونیست‌ در جنگ غزه خصوصیات شخصیتی شهید جمهور همانند شهید بهشتی بود | وجود رابطه تعاملی میان مدیریت خراسان رضوی و دستگاه قضایی کانادا خواستار خروج شهروندانش از لبنان شد وزیر خارجه آلمان: تنها با راه حل سیاسی می توان به رنج غزه پایان داد تهدید کاخ سفید: اوکراین در نشست سران ناتو دعوتنامه عضویت دریافت نخواهد کرد زمان و محل حضور محمدباقر قالیباف در مشهد برای سخنرانی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد + جزئیات واکنش تهدید آمیز نمایندگی ایران در سازمان ملل به تحریم های جدید آمریکا
سرخط خبرها

سردار صفوی: عمق دفاع استراتژیک ما دریای مدیترانه و اقیانوس هند است

  • کد خبر: ۲۱۵۷۸۸
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
سردار صفوی: عمق دفاع استراتژیک ما دریای مدیترانه و اقیانوس هند است
مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه عمق دفاع استراتژیک ما دریای مدیترانه و اقیانوس هند است، گفت: ما باید از ایران ۵ هزار کیلومتر عمق دفاع استراتژیک خود را توسعه دهیم و نیرو‌های دریایی و هوافضای سپاه باید بر این نقاط متمرکز شوند، چراکه جنگ‌های آتی دریاپایه و هواپایه است.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار یحیی صفوی در همایش «روایت پیشرفت؛ ۴۰ سالگی دانشگاه امام حسین (ع)»، با بیان این‌که «این دانشگاه سه ماموریت اصلی دارد»، اظهار کرد: اولین ماموریت مربوط به درون سپاه است که باید کادر مدیریت و فرماندهانی را تربیت کند که مومن باشند، علم داشته باشند، مردم‌دار باشند و اهل عمل باشند. به‌ویژه در مورد استادان دانشگاه باید این موارد رعایت شود، استاد بیش از علم با رفتار و اخلاقش تاثیرگذار است.

وی افزود: موضوع دوم این است که این دانشگاه و سپاه پاسداران باید کشور و دولتمردان را کمک کنند. قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و قرارگاه محرومیت‌های سپاه در سطح کشور کار‌های بزرگی انجام دادند. برخی جا‌ها ناکارآمدی داریم و برخی افراد کار بلد نیستند، اما چه کنیم؟ گرفتار شدیم و باید وقتی آنان نمی‌توانند نیرو‌های مسلح به فرمان رهبری انقلاب بروند و کمک کنند مشکلات مردم حل شود.

مشاور عالی فرمانده کل قوا تصریح کرد: می‌بییند که یک سیل آمده است؛ ما هر سال سیل داریم، هرچند سال یکبار زلزله داریم، حالا چرا بلد نیستیم پیش‌بینی و پیشگیری کنیم؟ حالا اگر سیل و زلزله آمد به سرعت برویم و کار را جمع کنیم و نگذاریم مردم در مشکل باشند.

صفوی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در طول دوره زعامت خود جبهه مقاومت را قدرت بخشیدند. این تفکر رهبری انقلاب است. شهید قاسم سلیمانی فرمانده میدانی بود که تدابیر رهبری انقلاب و حمایت سپاه را همه‌جانبه در پشت داشت تا جبهه مقاومت شکل گرفت و امروز شاهدیم یمنی‌ها آمریکایی‌ها را ذلت نشاندند و انگلیسی‌ها را تحقیر کردند. این سومین وظیفه دانشگاه امام حسین است که جبهه مقاومت و سپاه پاسداران را تقویت کند.

وی با تاکید بر این‌که «ما چاره‌ای جز عمق‌بخشی به دفاع و امنیت ملی خود نداریم»، تصریح کرد: عمق دفاع استراتژیک ما دریای مدیترانه و اقیانوس هند است. ما از ایران باید ۵ هزار کیلومتر عمق دفاع استراتژیک خود را توسعه دهیم. نیرو‌های دریایی و هوا و فضای سپاه باید بر این نقاط متمرکز شوند چراکه جنگ‌های آتی دریاپایه و هواپایه است.

ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->