مخبر: خدمت بی‌منت تا آخرین روز فعالیت دولت ادامه دارد آوار شدن ساختمان در غزه بر سر نظامیان صهیونیست| یک اسرائیلی به هلاکت رسید نتانیاهو: ما در جنگی در چند جبهه هستیم فردا دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ اولین مناظره ۶ کاندیدای انتخابات ۱۴۰۳ + جزئیات وضعیت مطالب تولید شده در شبکه‌های اجتماعی با موضوع نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری (۲۳ تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۳) + اینفوگرافیک قالیباف: آرمان‌گرایی واقع‌بینانه در سیاست خارجی بهترین روش و رویکرد برای این سیاست است جمهوری آذربایجان از درگیری مرزی با ارمنستان خبر داد موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان؛ به‌مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیرخم ستاد انتخاباتی پورمحمدی در خراسان‌رضوی فعال شد دولت‌های اروپایی به وقتش اپوزیسیون‌های ایرانی را دور می‌زنند ۳۴۴ صندوق اخذ رأی به خارج از کشور ارسال شده است | بیشترین صندوق در آمریکاست اولویت‌های دولت چهاردهم در حوزه حقوق کودکان چیست؟ آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) کنعانی: ایران هر جسورِ ماجراجو را ناکام و پشیمان خواهد کرد مردم خراسان‌ بیشتر درباره کدام کاندیدا جستجو کردند؟ + اینفوگرافیک پیش‌بینی مشارکت ۵۰ درصدی در انتخابات ریاست‌جمهوری در خراسان‌رضوی برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما | امروز (یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳) تشنه روحیه جهاد سازندگی هستیم تاکید مقام ارشد یمنی بر تداوم ممنوعیت کشتیرانی به سمت بنادر اشغالی فلسطین حمله مجدد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان
سرخط خبرها

سردار صفوی: عمق دفاع استراتژیک ما دریای مدیترانه و اقیانوس هند است

  • کد خبر: ۲۱۵۷۸۸
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
سردار صفوی: عمق دفاع استراتژیک ما دریای مدیترانه و اقیانوس هند است
مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه عمق دفاع استراتژیک ما دریای مدیترانه و اقیانوس هند است، گفت: ما باید از ایران ۵ هزار کیلومتر عمق دفاع استراتژیک خود را توسعه دهیم و نیرو‌های دریایی و هوافضای سپاه باید بر این نقاط متمرکز شوند، چراکه جنگ‌های آتی دریاپایه و هواپایه است.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار یحیی صفوی در همایش «روایت پیشرفت؛ ۴۰ سالگی دانشگاه امام حسین (ع)»، با بیان این‌که «این دانشگاه سه ماموریت اصلی دارد»، اظهار کرد: اولین ماموریت مربوط به درون سپاه است که باید کادر مدیریت و فرماندهانی را تربیت کند که مومن باشند، علم داشته باشند، مردم‌دار باشند و اهل عمل باشند. به‌ویژه در مورد استادان دانشگاه باید این موارد رعایت شود، استاد بیش از علم با رفتار و اخلاقش تاثیرگذار است.

وی افزود: موضوع دوم این است که این دانشگاه و سپاه پاسداران باید کشور و دولتمردان را کمک کنند. قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و قرارگاه محرومیت‌های سپاه در سطح کشور کار‌های بزرگی انجام دادند. برخی جا‌ها ناکارآمدی داریم و برخی افراد کار بلد نیستند، اما چه کنیم؟ گرفتار شدیم و باید وقتی آنان نمی‌توانند نیرو‌های مسلح به فرمان رهبری انقلاب بروند و کمک کنند مشکلات مردم حل شود.

مشاور عالی فرمانده کل قوا تصریح کرد: می‌بییند که یک سیل آمده است؛ ما هر سال سیل داریم، هرچند سال یکبار زلزله داریم، حالا چرا بلد نیستیم پیش‌بینی و پیشگیری کنیم؟ حالا اگر سیل و زلزله آمد به سرعت برویم و کار را جمع کنیم و نگذاریم مردم در مشکل باشند.

صفوی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در طول دوره زعامت خود جبهه مقاومت را قدرت بخشیدند. این تفکر رهبری انقلاب است. شهید قاسم سلیمانی فرمانده میدانی بود که تدابیر رهبری انقلاب و حمایت سپاه را همه‌جانبه در پشت داشت تا جبهه مقاومت شکل گرفت و امروز شاهدیم یمنی‌ها آمریکایی‌ها را ذلت نشاندند و انگلیسی‌ها را تحقیر کردند. این سومین وظیفه دانشگاه امام حسین است که جبهه مقاومت و سپاه پاسداران را تقویت کند.

وی با تاکید بر این‌که «ما چاره‌ای جز عمق‌بخشی به دفاع و امنیت ملی خود نداریم»، تصریح کرد: عمق دفاع استراتژیک ما دریای مدیترانه و اقیانوس هند است. ما از ایران باید ۵ هزار کیلومتر عمق دفاع استراتژیک خود را توسعه دهیم. نیرو‌های دریایی و هوا و فضای سپاه باید بر این نقاط متمرکز شوند چراکه جنگ‌های آتی دریاپایه و هواپایه است.

ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->