توافق با حماس، خواسته معترضان در قدس اشغالی ناامیدی گوترش از تصمیم کنست اسرائیل نتانیاهو: ادامه کنترل رفح برای رسیدن به خواسته‌هایمان کمک می‌کند ۱۰ کشته و زخمی در حمله جدید اسرائیل به مدارس غزه (۲۸ تیر ۱۴۰۳) انتقاد باقری از رویکردهای آمریکا در مذاکرات هسته‌ای ایران و حمله اسرائیل به غزه حمله پهپادی حزب الله لبنان به مقر فرماندهی نظامیان صهیونیست (۲۸ تیر ۱۴۰۳) انفجار مشکوک در جنوب بغداد (۲۸ تیر ۱۴۰۳) وزیر افراطی اسرائیل: به دنبال توافق برای تسلیم شدن «السنوار» هستیم عملیات مشترک مقاومت علیه نظامیان صهیونیست در نبرد زمینی غزه+ فیلم روسیه: اوکراین با مشارکت غرب به دنبال ترور پوتین است حمله پهپادی حزب الله به اراضی اشغالی | شلیک بیش از ۲۰ موشک از لبنان دیدار باقری با رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ انتقاد رهبر انصارالله یمن از جهان عرب درباره جنایت اسرائیل در غزه حضور اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس بر سر مزار شهید آیت‌الله رئیسی دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور منتخب با بازاریان و کسبه تهران نشست تقنینی و نظارتی کمیسیون امنیت ملی مجلس در مشهد برگزار شد (۲۸ تیر ۱۴۰۳) سرلشکر صفوی: هیچ کشور و رهبری جرئت اخذ تصمیم رهبر انقلاب در «وعده صادق» را نداشت پخش مستند «تکاور» ویژه زندگی امیر دریادار سیاری + تیزر و زمان پخش سرمایه‌گذاری در آموزش و توانمند‌سازی سربازان امری ضروری و حیاتی است
سرخط خبرها

ترامپ: بدترین سخنرانی سالانه بایدن رقم خورد

  • کد خبر: ۲۱۶۰۷۸
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
ترامپ: بدترین سخنرانی سالانه بایدن رقم خورد
رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده ده‌ها مطلب درباره سخنرانی سالانه بایدن در شبکه اجتماعی خود منتشر کرد و این سخنرانی را بعنوان بدترین سخنرانی سالانه رئیس‌جمهور آمریکا معرفی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سخنرانی سالانه رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن واکنش رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ را به همراه داشت.

وبگاه پولتیکو گزارش کرد که ترامپ در جریان سخنرانی سالانه بایدن، چند ده پُست در شبکه اجتماعی «تروث» منتشر کرد.

طبق این گزارش، بایدن در سخنرانی سالانه خود اشاره‌های زیادی به ترامپ کرد، اما هرگز مستقیماً نام ترامپ را نیاورد و رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده نیز شب گذشته (بامداد به وقت تهران) را به انتشار مطالبی در خصوص بایدن گذراند.

ترامپ در توصیف سخنرانی سالانه بایدن تصریح کرد «احتمالاً این خشمگینانه‌ترین با کم‌ترین حس دلسوزی و بدترین سخنرانی سالانه‌ای بود که انجام شد».

لحن تند ترامپ از سخنرانی بایدن در شرایطی مطرح شده است که رئیس‌جمهور ایالات متحده بار‌ها در جریان سخنرانی سالانه خود به ترامپ حمله کرد و از سیاست‌های وی در تهدید ناتو، حمله هواداران ترامپ به کنگره در ۶ ژانویه ۲۰۲۱ به شدت انتقاد کرد.

ترامپ سخنرانی بایدن را «پر از نفرت» خواند و گفت که او به موضوع مهاجرت «بدترین مرز در تاریخ جهان» اشاره نکرد.

رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا با انتقاد از سیاست بایدن در قبال مهاجران گفت «او هرگز مسئله مهاجران را درست نمی‌کند و تمایلی هم ندارد این کار را بکند و او می‌خواهد کشور ما پر از مهاجر شود. جرم و جنایت به سطحی خواهد رسید که قبلا دیده نشده و این به زودی و سریع اتفاق می‌افتد!»

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->