زندگی خیلی کوتاه است؛ ۸ موردی که واقعاً نباید نگران آن‌ها باشید آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از فردا (یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳) صحرایی: حذف تدریجی کنکور هویت واقعی را به مدرسه بازگرداند مردان میانسال روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تغییرات نامحسوس دما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس وزیر آموزش و پرورش برای توضیح درباره مطالبات معوقه معلمان به مجلس می‌رود نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟ روزانه ۶۰۰ بیمار در بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد پذیرش می‌شود خوابگاه ویژه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد شد خراسان‌رضوی آماده میزبانی از مسافران و زائران تابستانی از ابتدا تا نهم تیرماه ۱۴۰۳، شش نفر در سیل رودبار جان خود را از دست دادند اجباری در کمک به مدرسه وجود ندارد | ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی صددرصد رایگان است + جزئیات آفتاب‌سوختگی را چطور درمان کنیم؟ ۸۵۰۰ پرستار در مشهد و خراسان‌رضوی آماده خدمات‌رسانی در طرح تابستانه هستند
سرخط خبرها

معاون حوزه‌های علمیه بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

  • کد خبر: ۲۱۶۴۷
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
معاون حوزه‌های علمیه بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت
«فریده داودی» معاون مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران بر اثر ابتلای به ویروس کرونا درگذشت.

به گزارش شهرآرانیوز، فریده داودی که از اسفندماه سال ۹۶ به عنوان «معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران» منصوب شده بود، پس از ابتلای به ویروس کرونا و طی دوران بیماری، امروز از دنیا رفت.

 داودی همچنین مدرس حوزه علمیه خواهران و مدیرکل سابق تحصیلات تکمیلی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران بود.

بر اساس آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت تا بعدازظهر روز گذشته ۲۸ اسفندماه  ۱۷ هزار و ۳۶۱ تن در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و یک هزار و ۱۳۵ تن به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۵ هزار و ۷۱۰ تن نیز بهبود یافته بودند.

در استان قم نیز تا روز ۲۸ اسفندماه تعداد افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شده و ثابت شده است، به یک هزار و ۷۴ تن رسیده است.

چندی پیش فریده داودی طی مصاحبه ای اعلام کرده بود که ایران به علت اعلام شیوع کرونا در قم، به این شهر مدیون است.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->