افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + ویدیو یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟
سرخط خبرها

ارونوف فقط تا آخر هفته صبر می کند

  • کد خبر: ۲۱۶۸۱۶
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۱
ارونوف فقط تا آخر هفته صبر می کند
ستاره ازبک پرسپولیس مسئولان این باشگاه را تهدید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از خریدهای خوب پرسپولیس در تعطیلات نیم‌فصل اوستون ارونوف بود که تا اینجای کار عملکرد خیلی خوبی در ترکیب سرخپوشان داشته است. اما این بازیکن از شرایط زندگی خود در ایران رضایت ندارد چراکه باشگاه پرسپولیس علی‌رغم قولی که به وی داده بود هنوز برای او منزلی اجاره نکرده است.

در همین راستا ارونوف از طریق مدیربرنامه‌هایش به مدیریت باشگاه پرسپولیس پیغام داده اگر تا آخر هفته منزلش آماده نشود در تمرینات شرکت نخواهد کرد.

ارونوف در نظر دارد زودتر همسر و فرزندش را به ایران بیاورد و به این خاطر سخت پیگیر منزلش است. او به همراه وحدت حنانوف و عبدالکریم حسن در هتل آزادی اقامت دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->