نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

تامین اجتماعی همچنان مخالف خرید سهام پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۱۶۸۱۸
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۵
  • ۱
تامین اجتماعی همچنان مخالف خرید سهام پرسپولیس
سازمان تامین اجتماعی همچنان تمایلی برای خرید سهام پرسپولیس ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرانجام پس از کش‌و‌قوس فراوان روز گذشته محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور، تصویب‌نامه ۲۷ دی ماه امسال، درباره واگذاری ۸۰ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس برای رد دیون دولت را به وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ورزش و جوانان ابلاغ کرد.

این ابلاغ بدین معنا نیست که واگذاری ۸۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به مرحله نهایی رسیده است بلکه هنوز یک مشکل بزرگ وجود دارد و اینکه تامین اجتماعی تمایلی برای حداقل خرید ۵۱ درصد سهام این باشگاه ندارد. واقعیت امیر این است که پیشنهاد ابتدایی هیئت واگذاری برای سهام ۸۰ درصدی باشگاه پرسپولیس، به ترتیب ۵۱ درصد برای تأمین اجتماعی، ۱۹ درصد برای صندوق بیمه روستاییان و عشایری و ۱۰ درصد برای صندوق بازنشستگی بوده اما این شکل واگذاری باید به تصویب برسد که هنوز این اتفاق رخ نداده است.

در همین راستا قرار است طی ۴۸ ساعت آینده نشست نهایی واگذاری ۸۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس با حضور وزیر اقتصاد، وزیر دادگستری، وزیر ورزش و مدیران سه شرکت نامبرده برگزار شود و در این نشست سهم هر شرکت از این سهام‌ها مشخص خواهد شد.

در آن سو، درویش هم مخالف تامین اجتماعی است، یکی از مخالفان جدی واگذاری ۵۱ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به تامین اجتماعی رضا درویش است. او در صحبت با مسئولان باشگاهش اعلام کرده که اگر این سازمان ۵۱ درصد سهام پرسپولیس را بخرد این باشگاه به هیچ عنوان آینده خوبی در انتظارش نخواهد بود.

او اعتقاد دارد که این شرکت ورشکسته است و هیچ تمایلی برای هزینه کردن در باشگاه پرسپولیس ندارد و در صورتی که این باشگاه به آن‌ها تحمیل شود آن وقت آغاز مشکلات پرسپولیس خواهد بود.

در این میان مسئولان باشگاه ذوب آهن هم به درویش اعلام کرده‌اند که هیچ دل خوشی از شستا ندارند و برایشان عجیب است که تامین اجتماعی بخواهد هزینه‌های پرسپولیس را هم به همراه این باشگاه متقبل شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
0
0
آخه این چه حماقتی هست که میخواد انجام بشه؟؟؟صندوق تامین اجتماعی کارگری همینطوریش بعد 30 سال واریزی حق بیمه توسط کارگر داره هزار تا بهونه میاره برای کارگر که داره ورشکسته میشه وفلان وبسان..وای به حال روزی که پرسپولیس و بخره دیگه خیلی راحت همه منافع کارگر و درستی قورت میدن ویک کارگر بعد از 30 سال کار وعرق ریختن هزینه بازنشستگی هم نخواهد داشت!!!نکنید آقایون.پول کارگر رو حق ندارید بدید برا تفریحات خودتون
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->