ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

خدمات‌رسانی ۲۱ مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ایام نوروز ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۱۷۵۸۹
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
خدمات‌رسانی ۲۱ مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ایام نوروز ۱۴۰۳
جانشین ستاد نوروزی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۳ تعداد ۲۱ مرکز بهداشت در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعال است.

به گزارش شهرآرانیوز محمدرضا جویا اظهار کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۳ ستاد مرکز بهداشت استان در سناباد به همراه ۵ مرکز بهداشت مشهد و ۱۶ مرکز شهرستانی و در مجموع ۲۱ مرکز بهداشت فعال است تا که خدمات موردنیاز زائران و مجاوران امام رضا (ع) را ارائه دهند.

وی تصریح کرد: در این ایام و از بازه زمانی ۱۴ اسفند ماه امسال تا ۲۴ فروردین ماه سال آینده تعداد ۴۵ مرکز خدمات جامع در مشهد و ۸۷ مرکز هم در شهرستان‌ها فعال است و در کنار آن برای هر شهرستان یک مرکز منتخب برای بیماران تنفسی پیش‌بینی شده و در مجموع در این حوزه فعال است.

جانشین ستاد نوروزی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص پایگاه‌های فعال مراقبت بهداشتی مرزی در ایام نوروز ۱۴۰۳، گفت: در این ایام تعداد ۵ پایگاه فعال مراقبت بهداشتی مرزی داریم که شامل یک مرکز هوایی در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد و ۴ مرکز زمینی در مناطق مرزی شهرستان‌های تایباد، درگز، قوچان و سرخس است.

دکتر جویا با ذکر این نکته که برای ایام نوروز ۱۴۰۳ تعداد ۳۸۳ پایگاه فعال بهداشتی در حوزه خدمات بیماری‌ها پیش بینی شده که شامل ۱۱۳ پایگاه مشهد و ۲۷۰ پایگاه شهرستان‌های تابعه بوده است، تأکید کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته ۳۱ مرکز فعال در حوزه پیشگیری و درمان هاری (۵ مرکز در مشهد و ۲۶ مرکز در شهرستان‌ها)، ۳۴ مرکز درمان سالک (۴ مرکز در مشهد و ۳۰ مرکز در شهرستان‌ها)، ۲۱ مرکز مشاوره ازدواج (۵ مرکز در مشهد، ۱۶ مرکز در شهرستان‌ها)، ۳۳ مرکز در حوزه تیروئید (۱۱ مرکز در مشهد و ۲۲ مرکز در شهرستان‌ها)، ۲۷ واحد آزمایشگاهی (۱۰ واحد در مشهد و ۱۷ واحد در شهرستان‌ها) و ۲۱ واحد دندانپزشکی (۴ واحد در مشهد و ۱۷ واحد در شهرستان‌ها) پیش بینی شده تا که در ایام تعطیلات نوروزی خدمتگزار زائران و مجاوران امام مهربانی‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تعداد ۵۵ تیم در مشهد با ظرفیت ۲۸۰ نفر و ۱۰۵ تیم در شهرستان با ۴۸۰ نفر هم با مجموع ۱۶۵ تیم و ۷۶۰ نفر برای این مأموریت ۴۰ روزه پیش بینی شده است.

جانشین ستاد نوروزی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در زمان اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۳ همانند دیگر ایام سال سامانه تلفنی ۳ رقمی ۱۹۰ به‌صورت شبانه‌روزی فعال است و آماده دریافت گزارش و شکایات مردمی پیرامون تخلفات بهداشتی بوده و از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه مشکل بهداشتی بلافاصله موضوع با این شماره تماس گرفته و موضوع را به کارشناسان مربوطه اطلاع دهند تا پیگیری و برخورد لازم در اسرع وقت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت پذیرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->