ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

ورود سامانه بارشی به کشور از فردا (۲۷ اسفند ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۷۷۳۹
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
ورود سامانه بارشی به کشور از فردا (۲۷ اسفند ۱۴۰۲)
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی از روز دوشنبه (۲۸ اسفند) به کشور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیاییان در خصوص شرایط جوی کشور، اظهارکرد: یکشنبه (۲۷ اسفند) در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در روز دوشنبه (۲۸ اسفند) سامانه بارشی وارد کشور می‌شود و در استان‌های شمال غرب، غرب، برخی نقاط جنوب غرب، استان‌های واقع در سواحل غربی و مرکزی خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، دامنه‌های زاگرس مرکزی سبب بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در نقاط مستعد بارش تگرگ، در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مرتفع و سردسیر سبب بارش برف می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: در روز سه شنبه (۲۹ اسفند) فعالیت سامانه بارشی تشدید می‌شود و علاوه بر مناطق ذکر شده مناطقی از جنوب و مرکز کشور و شمال شرق کشور را نیز در بر می‌گیرد. بیشترین فعالیت سامانه بارشی اواخر دوشنبه و روز سه شنبه در استان‌های لرستان، خوزستان، کرمانشاه، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال فارس، غرب استان‌های اصفهان و کردستان پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: روز چهارشنبه (اول فروردین ۱۴۰۳) از شدت فعالیت سامانه بارشی کاسته می‌شود. در این روز به‌جز استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان، در سایر مناطق کشور بارش پیش بینی می‌شود. در این روز به‌تدریج از سمت غرب از میزان ابرناکی و بارش کاسته می‌شود. پنجشنبه (۲ قروردین ۱۴۰۳) در شمال شرق بارش پراکنده رخ می‌دهد و سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

به گفته ضیاییان روز‌های سه شنبه و چهارشنبه خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشوردرباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۸ اسفند) نیمه ابری و غبار صبحگاهی، به‌تدریج در بعضی ساعت‌ها رگبار باران، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی سه شنبه (۲۹ اسفند) ابری، در بعضی ساعت‌ها، بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق و افزایش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهر کرد با کمینه ۱- و ۱ درجه سانتیگراد و بندرعباس با بیشینه دمای ۳۲ و ۳۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->