نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است
سرخط خبرها

حاجی‌بگلو: همراهی و همسویی شهردار و شورا اتفاقات خوبی را برای شهر رقم می‌زند

  • کد خبر: ۲۱۸۱۱۲
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
حاجی‌بگلو: همراهی و همسویی شهردار و شورا اتفاقات خوبی را برای شهر رقم می‌زند
سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: همراهی و همسویی شهردار و شورای شهر برای محقق شدن برنامه‌ها می‌تواند اتفاقات خوبی را برای شهر رقم بزند.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، در خصوص تصویب بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری مشهد اظهار کرد: بعد از اینکه شهرداری لایحه بودجه سال آینده خود را به شورای اسلامی شهر ارسال کرد، در کمیسیون تلفیق و در کمیسیون‌های دیگر نیز به صورت تخصصی بررسی شد.

وی افزود: این بودجه در نهایت با ۵۶ همت جهت سیر مراحل قانونی به شورای شهر مشهد رسید که باید توسط کمیته انطباق تایید شود. بعد از تایید بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری توسط کمیته انطباق به سمتی می‌رویم که بتوانیم این بودجه را محقق کنیم.

حاجی‌بگلو ادامه داد: منابعی را برای ارائه خدمات شهروندان مشهدی پیش‌بینی کردیم و اتفاقاتی را در سطح شهر در حوزه‌های زیرساختی، پروژه‌های عمرانی، حمل‌ونقل، فرهنگی، اجتماعی و سرمایه‌گذاری در نظر گرفتیم باید محقق کنیم و به اهداف و سیاست‌گذاری شورای ششم که هدف اصلی آن عدالت‌محوری است، برسیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: اعتقاد داریم همه مشهد باید یک‌دست و یکنواخت باشند. نباید مناطق برخوردار و کم‌برخوردار داشته باشیم و همه مناطق باید برخوردار باشند. تمامی منابعی که پیش‌بینی کردیم برای ارائه خدمات است تا با برنامه‌ای که در بودجه سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده بتوانیم اهداف اصلی شورای ششم که خدمتگزاری به زائران و مجاوران است را محقق کنیم.

وی در خصوص تصویب تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ عنوان کرد: در تفریغ بودجه شورا عملکرد یک ساله شهرداری در بودجه را براساس مستندات انجام شده توسط کارشناسان حسابرسی بررسی می‌کند که تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری روز گذشته به تصویب رسید.

حاجی‌بگلو اضافه کرد: تفریغ بعد از طی مراحل قانونی ابلاغ می‌شود تا بتوانیم از این تفریغ نتایج خوبی به دست بیاوریم. در نتیجه بررسی می‌کنیم که اگر عملکرد تفریغ خوب بوده براساس آن بودجه را پیش ببریم و اگر در تفریغ مشکلاتی داشتیم و عملیاتی نشد، چرا عملیاتی نشده و مشکلات کجا بوده است. از این نتایج می‌توانیم برای بودجه ۱۴۰۳ و حتی ۱۴۰۴ استفاده کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه وقتی شورای اسلامی شهر، شهردار را به عنوان منتخب خود معرفی می‌کند باید از وی حمایت کند، تصریح کرد: شهردار باید بتواند سیاست‌های شورای ششم را محقق کند، بنابراین قطعا عملکرد شهردار تاثیرگذار است. همراهی و همسویی شهردار و شورای شهر برای محقق شدن برنامه‌ها می‌تواند اتفاقات خوبی را برای شهر رقم بزند.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم مشکلات حوزه اقتصادی که بر کشور حاکم و موجب شده منابع درآمدی شهرداری مانند گذشته محقق نشود، اما شهردار و مدیرانشان در سطح شهر پای کار هستند و با تلاش شبانه‌روزی کاری می‌کنند تا در استقبال از بهار و ماه مبارک رمضان بتوانند اتفاقات خوبی را برای زائران و مجاوران محقق کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->