گرم‌ترین نقطه جهان، باز هم برای ایران ثبت شد (۷ مرداد ۱۴۰۳) مهمترین نکات درباره رفتار با فرزندان طلاق چای در روزهای گرم جایگزین آب نمی‌شود درمان تالاسمی از طریق ژن درمانی در آینده نزدیک نرخ عوارض خروج از کشور افزایش یافت + جدول (مرداد ۱۴۰۳) خسارت گرمای ۵۰ درجه به شبکه برق سرخس (۷ مرداد ۱۴۰۳) ماجرای جمع‌آوری واکسن‌های تاریخ‌‌مصرف‌گذشته کرونا در اهواز چه بود؟ (۷ مرداد ۱۴۰۳) نجات یک نفر از خودسوزی در عسلویه + فیلم نتایج اولیه آزمون‌های نهایی پایه دهم اعلام شد + لینک مشاهده نتایج (۷ مرداد ۱۴۰۳) کاخ سعدآباد تا روز چهارشنبه (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است همه چیز درباره سکته گرمایی در روزهای داغ تابستان معدوم سازی یک تن مواد غذایی فاسد در مشهد ماجرای فوت بیماران دیالیزی بر اثر سرم‌های آلوده به کجا رسید؟ وقوع حادثه برای پرواز کیش به تهران (۷ مرداد ۱۴۰۳) کشف ۲ میلیارد ریال کالای پزشکی قاچاق در تایباد (۷ مرداد ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۳۷۸۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۱ خودروی متخلف توقیف شدند (۷ مرداد ۱۴۰۳) سرعت باد در خواف به ۷۲ کیلومتر بر ساعت رسید (۷ مرداد ۱۴۰۳) آتش سوزی در کارخانه یخچال سازی در تبریز (۷ مرداد ۱۴۰۳) محسن چاوشی ۲۰ زندانی کرمانی را آزاد کرد (۷ مرداد ۱۴۰۳) انتقال بخشی از زائران اربعین از طریق دریا | هنوز قیمت بلیت شناور‌ها مشخص نیست در صورت گرمازدگی باید به کجا مراجعه کنیم؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳) | تداوم گرما در استان
سرخط خبرها

ورود سامانه بارشی جدید به خراسان رضوی از دوشنبه (۶ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۸۴۱۳
  • ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
ورود سامانه بارشی جدید به خراسان رضوی از دوشنبه (۶ فروردین ۱۴۰۳)
کارشناس پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه بارشی جدید همراه با بارش‌های رگباری در هفته پیش رو وارد استان می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد غیوری در خصوص شرایط جوی خراسان رضوی، اعلام کرد: امروز وضعیت جوی در استان پایدار است، اما از اواخر امشب در نیمه شمالی و غربی استان بارندگی به صورت پراکنده خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: از روز دوشنبه نیز سامانه بارشی جدیدی وارد خراسان رضوی می‌شود که فعالیت این سامانه در نیمه شمالی و غربی با آبگرفتگی همراه خواهد بود.

کارشناس پیش بین هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین در هفته پیش رو وزش باد شدید نیز در بخش‌هایی از استان آغاز خواهد شد.

غیوری افزود: روند افزایش دما نیز از امروز در نیمه شمالی و شرقی خراسان رضوی آغاز می‌شود و دمای هوا بین پنج تا هشت درجه افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: در ٢۴ ساعت گذشته در شهرستان کلات بیشترین میزان بارندگی با حجم سه و سه دهم میلیمتر و بیشترین سرعت وزش باد در بردسکن با قدرت ٧۶ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

غیوری اضافه کرد: همچنین در ٢۴ ساعت گذشته قوچان با صفر درجه سلسیوس سردترین و سرخس با ٢۴ درجه گرمترین نقاط استان بودند و دمای هوای مشهد نیز در این بازه زمانی بین هشت تا ١٩ درجه سلسیوس متغیر بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->