ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

بارش‌های رگباری از امروز خراسان رضوی را فرا می‌گیرد (۴ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۸۴۹۴
  • ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
بارش‌های رگباری از امروز خراسان رضوی را فرا می‌گیرد (۴ فروردین ۱۴۰۳)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های رگباری با احتمال رعد و برق برای امروز در مناطقی از استان به ویژه در نوار شرقی، بخش‌هایی از غرب و جنوب خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، زهرا آهنگرزاده افزود: بارش باران برای فردا، یکشنبه به طور موقت در خراسان رضوی پیش بینی نشده است، اما از روز دوشنبه هفته جاری سامانه بارشی دیگری استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد که این بارش‌ها به صورت رگباری با احتمال رعد و برق و آبگرفتگی معابر خواهد بود.

وی ادامه داد: برای روز‌های دوشنبه و سه شنبه هفته جاری افزایش سرعت وزش باد و در مناطق بادخیز گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوای استان تا روز دوشنبه هفته جاری به تدریج افزایش می‌یابد که در مشهد افزایش هفت درجه‌ای نسبت به دیروز دارد.

وی با بیان اینکه دمای هوای مشهد بین ۱۲ تا ۱۹ درجه سلسیوس در شبانه روز گذشته در نوسان بود، افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد به حدود ۲۳ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای امشب مشهد به ۱۱ درجه خواهد رسید.

آهنگرزاده ادامه داد: قوچان با کمینه دمای هوای پنج درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای هوای ۲۴ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

وی گفت: در این مدت بیشترین شدت وزش باد از شهرستان‌های قوچان و بردسکن با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->