چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

آغاز سال نو در خراسان رضوی همراه با بارش باران

  • کد خبر: ۲۱۸۱۱۵
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
آغاز سال نو در خراسان رضوی همراه با بارش باران
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط جوی انتظار می‌رود در لحظه تحویل سال بیشتر مناطق استان باران باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، زهرا آهنگرزاده در خصوص شرایط جوی خراسان رضوی، اظهار کرد: بر همین اساس از ساعات بعد از ظهر امروز انتظار می‌رود با نفوذ و گسترش سامانه ناپایدار بارشی به استان، شاهد افزایش ابرناکی و افزایش سرعت وزش باد در سطح استان باشیم که این شرایط فردا نیز در استان ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد:بارش‌ها به صورت رگبار باران و در مناطقی همراه با رعد و برق، احتمال بارش تگرگ، همراه با آب گرفتگی و در نواحی مستعد وقوع سیلاب پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به پدیده مهم دیگری که برای امروز و فردا پیش‌بینی شده است گفت: وزش باد شدید در بیشتر مناطق استان رخ خواهد داد که در نواحی بادخیز، همراه با وقوع گرد و خاک، کاهش میدان دید و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

آهنگر زاده افزود: امروز و امشب به طور موقت افزایش دمای هوا در خراسان رضوی رخ می‌دهد و انتظار می‌رود از فردا روند کاهشی دما در استان آغاز شود.

وی ادامه داد: بیشترین دمای هوای خراسان رضوی در شبانه روز گذشته مربوط به مه‌ولات با بیشینه دمای ۲۸ درجه سلسیوس و کمترین دما متعلق به شهر‌های تربت حیدریه و گلمکان با هشت درجه ثبت شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: دمای هوای مشهد در شبانه روز گذشته بین ۹ تا ۱۹ درجه بالای صفر در نوسان بود همچنین در این مدت بیشترین میزان سرعت وزش باد از سبزوار و بردسکن با حدود ۳۶ کیلومتر در ساعت ثبت شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->