امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند
سرخط خبرها

کاهش ۱۷ درصدی تصادفات جاده‌ای منجر به فوت در خراسان رضوی (۵ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۸۶۲۶
  • ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
کاهش ۱۷ درصدی تصادفات جاده‌ای منجر به فوت در خراسان رضوی (۵ فروردین ۱۴۰۳)
رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: تصادفات منجر به فوت جاده‌های استان در تعطیلات نوروز تاکنون حدود ۱۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ حسین میش مست با اعلام این خبر، اظهار کرد: در بخش نخست تعطیلات و سفر‌های نوروزی سال گذشته ۳۰ نفر در تصادفات جاده‌ای استان جان باختند که این رقم در نوروز امسال تاکنون ۲۵ نفر است.

وی اضافه کرد: همچنین در نوروز امسال تاکنون ۱۹۳ فقره تصادف جرحی با ۲۶۰ مصدوم در جاده‌های استان خراسان رضوی رخ داد، این در حالی است که تعداد مصدومان سوانح جاده‌ای در مدت مشابه پارسال حدود ۳۰۰ نفر بود.

رییس پلیس راه خراسان رضوی ادامه داد: بیش از ۵۰ درصد حوادث رانندگی در غرب استان در جاده‌های سبزوار و نیشابور رخ داده که بیشترین علت تصادفات نیز خستگی و خواب آلودگی است.

وی بیان کرد: با کمال تاسف برخی از خانواده‌ها بدون برنامه و هدف راهی جاده می‌شوند و برنامه‌ای برای سفر خود ندارند، در نوروز امسال حدود ۵۵ درصد افرادی که به مشهد سفر کرده بودند کمتر از ۲۴ ساعت در این کلانشهر ماندگار بودند و پس از آن برگشتند که همین امر نیز منجر به خستگی و خواب آلودگی رانندگان می‌شود.

میش مست اضافه کرد: موج دوم سفر نیز در جاده‌های خراسان رضوی آغاز شده و اکنون ترافیک در خروجی‌های مشهد به سمت آزاد راه شهید شوشتری، غرب، جنوب و شمال استان پرحجم و در ورودی‌های استان عادی و روان است.

رییس پلیس راه خراسان رضوی افزود: در شبانه روز گذشته ۲ فقره تصادف فوتی با ۲ کشته، ۱۳ فقره تصادف جرحی با ۱۸ مصدوم و ۱۱ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->