عربستان از پروژه‌های بلند پروازانه دست می‌کشد اخلاقی: نباید با مرزبندی میان مجلس و دولت این دو قوه را به سمت تنش ببریم پادشاه اردن پارلمان این کشور را منحل کرد هشدارها درباره تشدید عضوگیری آنلاین داعش از میان نوجوانان اروپا ایران از توافق حاصله در مورد یمن استقبال کرد مدافعان «سوباشی» با رشادت و ازخودگذشتگی، امنیت کشور را حفظ کردند وحیدی: ماندگاری زائران اربعین در کشور عراق بیشتر از ۷ روز نباشد گزینه‌های ریاست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مشخص شدند وزارت دفاع ارمنستان گزارش‌ها درباره امضای قرارداد تسلیحاتی با ایران را تکذیب کرد مقامات آذربایجان و رژیم صهیونیستی درباره مسائل منطقه‌ای گفت‌وگو کردند پوتین با اسد در کاخ کرملین دیدار کرد عملکرد جاوید رحمان به گزارش ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران واکنش وزارت خارجه به سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی: رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که نمایندگان در نظارت، افراط یا تفریط نکنند تجهیزات هوایی و زمینی ارتش جمهوری اسلامی در خدمت تأمین امنیت زائران اربعین حسینی علی اکبر ولایتی با مسعود پزشکیان دیدار و گفتگو کرد انصراف «سید عباس صالحی» از فرایند انتخاب وزیر ارشاد دولت چهاردهم عطریانفر: مجلس با دادن رأی اعتماد به دولت چهاردهم، به توصیه‌های رهبری عمل کند ۱۲۹ قانونگذار کنگره آمریکا سخنرانی نتانیاهو را تحریم کردند تغییر ساعت کاری ادارات خراسان شمالی در روز پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بایدن: سران کشور‌ها از پیروزی ترامپ می‌ترسند

  • کد خبر: ۲۱۹۲۵۰
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۱
بایدن: سران کشور‌ها از پیروزی ترامپ می‌ترسند
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد سران کشور‌های جهان از او می‌خواهند که اجازه ندهد دونالد ترامپ در انتخابات پیروز شود.

به گزارش شهرآرانیوز، جو بایدن مدعی شد که سران کشور‌های جهان از او می‌خواهند که اجازه ندهد دونالد ترامپ رئیس سابق کاخ سفید در انتخابات پیروز شود، زیرا دموکراسی در خطر است.

بایدن در مراسمی در نیویورک گفت: «تقریباً هر یک از سران کشور‌های جهان [می‌گویند]نمی‌توانید اجازه دهید او [ترامپ]پیروز شود، چون در این صورت دموکراسی در خطر است». 

رئیس جمهور آمریکا افزود: من آنقدر‌ها خاص نیستم، اما ترامپ نیستم. به گفته وی، ترامپ از ناتو "دور شد" و به روسیه اجازه داد هر کاری می‌خواهد انجام دهد.

بایدن رقیب خود در انتخابات را غیردموکراتیک‌ترین رئیس جمهور از زمان جنگ داخلی آمریکا خواند.

خود ترامپ بار‌ها اعلام کرده است که بایدن دموکراسی را در آمریکا به خطر می‌اندازد. رئیس جمهور سابق خاطرنشان کرد که زمان باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در ماه نوامبر از نظر آسیب‌هایی که بایدن می‌تواند به کشور وارد کند، ابدی به نظر می‌رسد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ۵ نوامبر برگزار می‌شود. ترامپ در حال حاضر تعداد لازم رای نمایندگان برای نامزد شدن به عنوان نامزد جمهوری خواهان برای ریاست جمهوری ایالات متحده را به دست آورده است. جو بایدن، رئیس فعلی دولت، که برای دور دوم نامزد شده است، حمایت تعداد کافی از نمایندگان حزب دموکرات را به دست آورده است. بنابراین، رقابت بین همان نامزد‌های چهار سال پیش است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->