سرلشکر سلامی در پیامی به مسعود پزشکیان: سپاه آماده تقویت تعامل و همکاری با دولت است میزان مشارکت مردم مشهد در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد + جزئیات (۱۶ تیرماه ۱۴۰۳) تبریک مخبر به رئیس جمهور منتخب: امیدوارم با پایان رقابت‌‏های انتخاباتی فصل جدیدی از تعامل و همدلی آغاز شود تبریک دیپلماتیک سران عربستان سعودی به مسعود پزشکیان پوتین در پیامی، انتخاب مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس‌جمهور ایران به او تبریک گفت پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم: رفتار‌های رقابتی دوران انتخابات به هنجار‌های رفاقتی تبدیل شود تقدیر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری پیام رهبر معظم انقلاب به نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا: اثرگذاری در مسائل بزرگ، بر انگیزه و ایمان و اعتمادبه‌نفس متّکی است آمار مشارکت دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی اعلام شد + جزئیات قدردانی استاندار خراسان‌رضوی از مردم برای خلق حماسه حضور در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری  نشست خبری مسعود پزشکیان لغو شد + جزئیات (۱۶ تیرماه ۱۴۰۳) وزیر کشور: به رئیس‌جمهور منتخب تبریک می‌گویم | انتخابات در کمال امنیت، سلامت، رقابت جدی و مشارکت ۳۰ میلیونی برگزار شد اولین پیام مسعود پزشکیان پس از پیروزی | این تازه آغاز همراهی ماست پیام تبریک مقامات خارجی به مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور ایران اولین واکنش «مسعود پزشکیان» به نتیجه انتخابات: «سپاس ایران. خاک پاک مردم ایران. مسعود پزشکیان» هوای کلانشهر مشهد سالم شد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) مراسم تحلیف پزشکیان، رئیس جمهور منتخب چه زمانی برگزار می‌شود؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

امیرعبداللهیان: مسئولیت عواقب حمله به کنسولگری ایران متوجه رژیم اسرائیل است

  • کد خبر: ۲۱۹۵۱۶
  • ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶
امیرعبداللهیان: مسئولیت عواقب حمله به کنسولگری ایران متوجه رژیم اسرائیل است
وزیر خارجه ایران حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را عبور از همه تعهدات و کنوانسیون‌های بین‌المللی و مسوولیت عواقب این اقدام را متوجه رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی تجاوز ددمنشانه عصر دوشنبه رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، «فیصل مقداد» وزیر امور خارجه سوریه با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تماس گرفت.

وزیران خارجه ایران و سوریه در این تماس تلفنی ابعاد مختلف این جنایت را بررسی کردند.

مقداد حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را به شدیدترین عبارت محکوم کرد و آن را نقض فاحش مقررات بین‌المللی بویژه کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ وین دانست.

امیرعبداللهیان نیز ضمن تشکر از حضور وزیر خارجه سوریه در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، گفت: «نتانیاهو به‌دلیل شکست‌های پی‌درپی رژیم اسرائیل در غزه و دست نیافتن به اهداف جاه‌طلبانه صهیونیست‌ها، تعادل روانی خود را کاملا از دست داده است».

وزیر خارجه ایران حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را عبور از همه تعهدات و کنوانسیون‌های بین‌المللی دانست و مسئولیت عواقب این اقدام را متوجه رژیم صهیونیستی دانست و بر ضرورت واکنش جدی جامعه جهانی نسبت به این گونه اقدامات جنایتکارانه تاکید کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->